شهر خبر

مادر بابک خرمدین: اصلا از انجام قتل‌های ناراحت نیستم!

پدر و مادر بابک خرمدین، کارگردان ۴۷ ساله، که روز ۲۶ اردیبهشت امسال به دست آن‌ها کشته و تکه‌تکه شد، امروز در جلسه بازپرسی در دادسرای جنایی حاضر شدند

مادر بابک خرمدین: اصلا از انجام قتل‌های ناراحت نیستم!

به گزارش منیبان؛ مادر بابک خرمدین در دادسرای جنایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه شما بابت هر قتلی که بود ناراحت نمی‌شدید؟ گفت: اصلا ناراحت نیستم. چون خیلی زجر کشیدم و از دست‌شان اذیت شدم. کدام مادری راضی می‌شود بچه‌اش را بکشد؟

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که سوال همه این است که چطور یک مادر راضی به قتل شده؟ گفت: راضی شده دیگر. اصلا هم ناراحت نیستم.

مادر بابک خرمدین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اگر برگردید به قبل همین کار (قتل فرزند) را می‌کنید؟ گفت: بله. البته اگر خوب و مهربان باشند، نه این کار را نمی‌کنم. بابک من را کتک می‌زد. رویم نمی‌شود بگویم با من چه کار می‌کرد.

او در پاسخ به این سوال که رابطه‌تان با شوهرتان خوب است؟ گفت: شوهرم خیلی خوب است. این که شوهرم من را بگیرد بزند یا فحش‌های بد بدهد، نه! اصلا این‌طور نیست.

مادر بابک خرمدین در پاسخ به سوالی که اول پیشنهاد قتل را چه کسی می‌داد؟ گفت: دوتایی با هم شریکی پیشنهاد می‌دادیم. شوهرم گفت و  من هم گفتم باشد. یعنی با هم قبول کردیم.

او در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کردید لو برود؟ گفت: نه، خودمان صبح گفتیم برویم پاسگاه بگوییم بابک را کشتیم. شوهرم این‌طوری گفت. می‌خواستیم بیاییم که ماموران آمدند. 

مادر بابک خرمدین در پاسخ به این سوال که چرا موارد  قبلی را نگفتید؟ گفت: قبلی‌ها را دیگر نگفتیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا این درست است که چون بابک در جریان بود و ممکن است برود به پلیس بگوید این طور شده است؟ گفت: نه، بابک اصلا برایش مهم نبود.  

مادر کارگردان مقتول درباره اینکه آیا بابک نمی‌گفت خواهرم کجاست؟ گفت: برایش مهم  نبود. نپرسید. او فهمیده بود. می‌گفت آرزو نه زنگ می‌زند و نه خبری ازش هست. نکند بلایی سرش آمده و کشته شده. این‌ها را می‌گفت ولی هیچ چیز دیگر برایش مهم نبود.