شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شمال تهران#هنرمندان#واکسن#کووید

هنرمندان پیشکسوت توسط مرکز بهداشت شمال تهران واکسینه شدند+ عکس

هنرمندان پیشکسوت توسط مرکز بهداشت شمال تهران واکسینه شدند+ عکس

هنرمندان پیشکسوت توسط مرکز بهداشت شمال تهران واکسینه شدند+ عکس
براساس گزارش مذکور در طرح مذکور ۷۴ نفر از پیشکسوتان هنری کشور که واجد شرایط بودند اولین نوبت واکسن کووید ۱۹ را دریافت کردند و طبق برنامه ریزی صورت گرفته این افراد نوبت دوم واکسن را نیز ۲۸ روز بعد دریافت می کنند.

به گزارش بهداشت نیوز، این طرح  همزمان با شروع فاز دوم واکسیناسیون کرونا بر طبق جدول زمان بندی وزارت بهداشت با مشارکت موسسه هنرمندان پیشکسوت و مرکز بهداشت شمال تهران انجام شد.

در این برنامه که به منظور رفاه حال هنرمندان و تسریع واکسیناسیون به اجرا درآمد، دو تیم متشکل از  واکسیناتور، ثبات و پزشک‏ از مرکز بهداشت شمال تهران روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ درموسسه هنرمندان پیشکسوت مستقر شده و به ارایه خدمت رسانی به این قشر فرهیخته پرداختند.

براساس گزارش مذکور در طرح مذکور  ۷۴  نفر از پیشکسوتان هنری کشور که واجد شرایط بودند اولین نوبت واکسن کووید ۱۹ را دریافت کردند و طبق برنامه ریزی صورت گرفته این افراد نوبت دوم واکسن را نیز ۲۸ روز بعد دریافت می کنند.

 با هماهنگی مرکز بهداشت شمال تهران و موسسه پیشکسوتان، اقداماتی در حوزه بهداشت و سلامت برای این هنرمندان برنامه ریزی شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.