شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر#واکسن کرونا#واردات

خبرهای خوب هلال احمر درباره واردات واکسن کرونا

کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر، از واردات ۸ میلیون دز واکسن کرونا تا هفته اول خرداد ماه خبر داد.

خبرهای خوب هلال احمر درباره واردات واکسن کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رییس جمعیت هلال احمر، با بیان اینکه تاکنون دو میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن معتبر به کشور وارد کردیم، گفت: تا هفته نخست خرداد سال جاری هشت میلیون دز واکسن کرونا وارد کشور می شود.

کریم همتی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان از صدور مجوز واردات واکسن کرونا از ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ توسط این جمعیت خبر داد و گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن معتبر به کشور وارد کردیم.

وی با بیان اینکه تا هفته نخست خردادماه سال جاری ۸ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور می شود، تصریح کرد: واکسینه کردن موجب کاهش مرگ و میر می شود و براین اساس جمعیت هلال احمر آمادگی تزریق واکسن در سه نوبت کاری را دارد.

رییس جمعیت هلال احمر به افتتاح همزمان ۲۳۰ خانه هلال در کشور اشاره کرد و یادآور شد: ۴۲۵ خانه هلال در گیلان راه اندازی شده است.

در تامین داروهای نایاب برای مردم نیازمند تلاش ویژه داشته باشید

آیت الله رسول فلاحتی نیز در دیدار مدیرعامل و هیات همراه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد غیر دولتی محسوب می شود که از حمایت دولتی برخوردار است.

وی به امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حوادث غیر مترقبه اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر در حوادث غیر مترقبه حضور فعال دارد و خوش درخشیده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه فقر گیلان زیر سرسبزی اش پنهان شده است، تصریح کرد: برخی بیمارستان های استان قدمت ۹۰ ساله دارد و نسبت به گیلان بی مهری هایی شده است.

آیت الله فلاحتی به وجود شهدای جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: تفقد و دیدار خانواده های معظم شهدای هلال احمر باید از برنامه های متولیان این سازمان مردم نهاد باشد.

وی، خانه های جمعیت هلال احمر در همراهی مردم در مسائل اجتماعی را بسیار موثر خواند و اظهار کرد: فعالیت خانه های هلال تلاش خوبی برای اهداف نهاد مردمی جمعیت هلال احمر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به همراهی خیران در انجام فعالیت های جمعیت هلال احمر، بیان کرد: کمک خیران در فعالیت های هلال احمر بسیار موثر است.

وی، کمبود داروهای کم یاب را از مشکلات گیلان عنوان کرد و گفت: جمعیت هلال احمر در تامین داروهای نایاب برای مردم نیازمند باید تلاش ویژه داشته باشد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه لباس جمعیت هلال احمر از دو رنگ سرخ و سفید تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: سرخی رنگ لباس نشان دهنده آمادگی برای شهادت است و رنگ سفید نشان از صلح طلبی دارد.