به گزارش برنا؛طرح ظفر در راستای مبارزه با مواد مخدر با حضور سردار حسین رحیمی؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار شد. در جریان این طرح تعداد زیادی از معتادین متجاهر از سطح پایتخت جمع آوری شدند.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جریان این طرح گفت: تا کنون هشت هزار نفر از معتادین متجاهر از ابتدای سال دستگیر شدند که تنها ۵۰ درصد آنها پذیرش شده اند.

او افزود: نیروی انتظامی مسئول جمع آوری است و دیگر دستگاه ها باید پای کار باشند. تعداد ۵۰درصد از این افراد که پذیرش نشده اند به دلیل سن، معلولیت و داشتن کارت متادون بوده است.

سردار رحیمی تاکید کرد: حدود  ۲۰ هزار معتاد متجاهر در پایتخت داریم که   هزار نفر آنان زن هستند و در این منطقه (محدوده شوش و هرندی) ۴ هزار معتاد رها شده حضور دارند و منع پذیرش دارند.  ۱۲ مرکز  کاهش آسیب در این منطقه مولوی شوش و هرندی داریم حتی از شهرستان به این مناطق می آیند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه  ۸هزار و ۸۲ و نفر از معتادین متجاهر دستگیر شده اند، افزود: بیش از سه هزار نفر آنان پذیرش نشده اند.  از اواخر سال ۹۷ تا کنون حدود ۱۴۳ باب منزل با ۸۵۵ اتاق پلمب شده است.

سردار رحیمی گفت: معتادان متجاهر برای گذران امور مجبور به سرقت خورد و خفت گیری روی می آورند.

//در حال تکمیل