به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر گفت: مقارن ساعت 07:10 امروز  ، در مسیر بزرگراه بسیج قبل از قصر فیروزه  ، یکدستگاه کامیونت که در این مسیر در حال تردد بوده ، بدلیل  عدم توجه به جلو  ابتدا با سواری مگان به شدت  برخورد می نماید .

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : این کامیونت پس از برخورد سواری پژو به مسیر خود ادامه داده و پس از برخورد با گاردریل های میانی بزرگراه  متوقف می گردد .

او افزود : راننده مگان  بسیار خوش شانس بود که در این تصادف به موقع عکس العمل نشان داد و بلافاصله از کامیونت فاصله گرفت و به سمت خودروهای دیگر منحرف نگریدید و  حادثه ناگواری رخ نداد .

رنجبر افزود : با حضور تیم  کارشناسی  پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس به مداوای مصدومان  سطحی مگان  در محل حادثه پرداختند.

سرهنگ رنجبر درخصوص علت حادثه گفت :  عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیونت  عامل این حادثه بوده  است .

رنجبر از رانندگان خودروها خواست در حین تردد تمام حواس خود را فقط به رانندگی اختصاص داده و در همه حال به جلو و به آیینه ها نگاه کرده و تمرکز خود را به رانندگی معطوف دارند.