به گزارش برنا از شبکه خبری پایگاه اینترنتی گردان های حزب الله عراق ، رییس دفتر سیاسی حزب الله این آمادگی را در گفت وگوی تلفنی با "اسماعیل هنیه" رییس دفتر سیاسی حماس و "زیاد نخاله" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی بیان کرده است.
وی در گفت وگو با هنیه تأکید کرد که ملت عراق هرگز از حمایت برادران خود در فلسطین فروگذار نخواهند کرد.

پیش از این نیز، دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه‌ای از ملت یمن خواسته بود در تظاهرات حمایت از فلسطین که قرار بود، روز دوشنبه برگزار شود، مشارکت سازنده ای داشته باشند.

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به ویژه در منطقه "باب العمود" و کوی الشیخ جراح نآرام است.

اکثر کشورهای جهان حملات بی‌رحمانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف فوری آن شده‌اند. همچنین در چند روز گذشته ده‌ها تظاهرات در شهرهای مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه و قدس اشغالی برگزار شده است.

تاکنون در اثر حملات رژیم صهیونیستی، ۲۱۷ فلسطینی شهید و بیش از یکهزار و ۵۰۰ تن دیگر زخمی شدند. نیروهای مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است که به دنبال آن ۱۲ صهیونیست تاکنون کشته شدند.