«غلامرضا نوری قزلچه»، نماینده مردم بستان آباد در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با جلسه فراکسیون مستقلین ولایی با حضور قالیباف گفت: در جلسه روز یکشنبه اعضای شورای مرکزی فراکسیون مستقلین مصوب شد تا نشستی با حضور قالیباف رییس مجلس تا قبل از انتخابات هیات رییسه برگزار شود و این جلسه در روز گذشته، سه شنبه ۲۸اردیبشهت ماه برگزار شد‌. در این جلسه اعضا نقطه نظرات خود را اعلام کردند. 

او ادامه داد: نمایندگان ‌نقدهایی به مدیریت هیات رییسه در یک سال گذشته وارد کردند و گلایه مندی هایی مطرح شد، همچنین در مورد رواج بیشتر تک صدایی در مجلس، نمایندگان نکاتی را مطرح کردند زیرا در موضوعات مهم فقط صدای فراکسیون اکثریت شنیده می‌شود، نمایندگان مطرح کردند تا در پیرامون موضوعات مهم فرصت های متناسب با اندازه عددی فراکسیون مستقلین در اختیار اعضا گذاشته شود تا چند صدایی در مجلس و بیان نقطه نظرات متفاوت، مخالفت ها و موافقت ها شنیده شود. 

قزلچه ‌بیان ‌کرد: در جلسه معتقد بودیم که فعالیت و شنیده شدن صدای اقلیت مجلس به نوعی شنیده شدن صدای همه مردم تلقی می شود و به پختگی و بالندگی مجلس کمک می کند. در این جلسه ‌پیرامون انتخابات هیات رییسه هم صحبتی صورت گرفت که تعدادی از کرسی های هیئت رییسه متناسب با تعداد اعضای فراکسیون تقسیم شود. 

این نماینده مجلس یازدهم گفت: در روز یک شنبه هفته آینده درباره نحوه تعامل و یا نحوه حمایت از اعضای فراکسیون تصمیم گیری می شود.۶