شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#حقوق‌های نجومی#تحقیق و تفحص

کوچکی‌نژاد در تشریح جلسه کمیسیون برنامه و بودجه:

تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ و حقوق‌های نجومی تصویب شد

تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ و حقوق‌های نجومی تصویب شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی و همچنین حقوق های نجومی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت درخصوص اجرای قانون تامین کالاهای اساسی و تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی در این جلسه بررسی شد و به تصویب اعضای اعضای کمیسیون رسید.

وی متذکر شد: مجلس شورای اسلامی قانونی را برای تامین کالاهای اساسی به تصویب رسانده بود و دولت بر اساس آن موظف شد که کالاهای اساسی مردم را با ارز ۴۲۰۰ تومانی تامین کند که متاسفانه این قانون به صورت درستی اجرا نشده است و مردم در تأمین کالاهای اساسی خود دچار مشکل هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه ارز ۴۲۰۰ تومانی تاثیری در کاهش قیمت کالاهای اساسی نداشته است، ادامه داد: دلالان و سودجویان از این منابع عظیم دولتی که متعلق به مردم است، استفاده کردند و هدف ما از انجام این تحقیق و تفحص آن است که با کسانی که باعث شدند ارز دولتی به دست مردم نرسد، برخورد جدی شود و آنان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تحقیق و تفحص از پرداخت و دریافت حقوق های نامتعارف و نجومی هم دستور کار دیگر کمیسیون بود که تصویب شد.