شهر خبر

آتیلا حجازی:

انتقاد تند فرهاد مجیدی از وزیر تلخی شکست را پوشش داد/ این مدافع استقلال در حد لیگ یک هم نیست

آتیلا حجازی درباره اظهارات فرهاد مجیدی علیه وزیر ارتباطات گفت: انتقاد به جای فرهاد از وزیر بخشی از تلخی شکست استقلال را پوشش داد.

انتقاد تند فرهاد مجیدی از وزیر تلخی شکست را پوشش داد/ این مدافع استقلال در حد لیگ یک هم نیست

خبر ورزشی- آتیلا حجازی که سال‌ها بازیکن و مربی استقلال بوده است در گفتگو با خبرورزشی با بیان اینکه شکست استقلال در دربی عادلانه نبود گفت: همه ما از شکست استقلال برابر پرسپولیس ناراحت هستیم اما انصافا حق استقلال باخت نبود. اگر داور محترم در اوایل مسابقه آن پنالتی مسلم را می گرفت چه بسا حریف از نظر روحی و روانی به هم می ریخت و نتیجه دور از ذهنی رقم می خورد یا بازی با تساوی خاتمه پیدا می کرد.

وی ادامه داد: موضوعی که در دربی مرا متعجب و ناراحت کرد کیفیت فنی یکی دو بازیکن استقلال بود. مگر می‌شود مدافع تیم استقلال ۵ تا پاس ساده نتواند بدهد و در دفع توپ و پوشش دائما مرتکب اشتباه شود. بازیکن با این کیفیت در لیگ دسته اول هم پیدا نمی‌کنید.

حجازی درباره انتقاد از فرهاد مجیدی که گفته بود دلال‌ها این تیم را بسته اند گفت: من همواره به فرهاد علاقه مند بوده و حمایتش کرده ام و بعد از این هم حامی‌اش خواهم بود ولی می‌خواهم بگویم چطور زمانی که استقلال به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند در مورد دلالی صحبت نمی‌شود؟ خود مجیدی می‌داند همین الان هم برخی دارند با انواع رابطه راه خود را برای حضور مجدد در استقلال هموار می‌کنند پس دیگر نباید از داخل باشگاه و از خود تیم برای آنها فرش قرمز پهن کرد.