شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بازیکنان استقلال#غایب

زمزمه عجیب بازیکنان استقلال درباره ستاره خارجی آبی‌ها

شیخ دیاباته در مجموع بازیکن کاملاً مؤثری برای استقلال‌ است ولی به دلیل ضعف عضلانی، مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت در برخی دیدارهای فوق‌العاده حساس غایب است.

زمزمه عجیب بازیکنان استقلال درباره ستاره خارجی آبی‌ها

خبرورزشی - گاهی اوقات شیخ به خاطر آسیب‌ دیدگی بالغ بر یک ماه دور از میادین قرار می‌گیرد و این اتفاق اصلاً برای استقلالی‌ها خوشایند نیست.

پس از پایان دربی پایتخت نیز بحث مصدومیت مجدد  دیاباته مطرح شده است و حالا باید ببینیم او مقابل ذوب‌آهن وارد میدان می‌شود یا خیر؟

البته بد نیست بدانید قبل از آغاز آخرین تمرین استقلال پیش از جدال با ذوب‌آهن، برخی از بازیکنان این تیم مسئله خاصی را با شیطنت میان خود زمزمه می‌کردند و می‌گفتند دیاباته واقعاً مصدوم شده یا دوباره پولش را نگرفته است؟ اگر مشکل، مالی باشد به جای کادر پزشکی باید مدیران باشگاه وارد عمل شوند ولی اگر قضیه جسمی باشد، پرونده می‌رود زیردست پزشکان.

شیخ دیاباته که در اوایل فصل جاری به فاصله چند روز مانده تا بازی رفت استقلال و فولاد دستمزد خود را دریافت نکرده بود مدعی شد درد دارد و نمی‌تواند همراه سایر نفرات مشغول تمرین شود ولی همان شب با حضور در باشگاه استقلال پیرامون مسائل مالی با مدیران باشگاه به توافق رسید و رضایتش جلب شد تا فردای آن روز بدون هیچ مشکلی تمرین کند و با کاروان آبی‌های اهواز هم بشود! دقیقاً از آن زمان به بعد هرگاه پای مصدومیت شیخ به میان می‌آید برخی بازیکنان یاد همان ماجرا می‌افتند.