شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تونل توحید

تصادف هولناک تیبا با موتورسیکلت در تونل توحید

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از برخورد یک دستگاه خودروی تیبا و با یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد و گفت: در این تصادف راکب موتورسیکلت راهی بیمارستان شد .

تصادف هولناک تیبا با موتورسیکلت در تونل توحید

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: ساعت 23:15 شب گذشته  وقوع یک فقره تصادف جرحی در مسیر شمال به جنوب ابتدای  تونل توحید به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: سواری تیبا  که در این محدوده مشغول تردد بوده به شدت با راکب موتورسیکلت تصادف و پس از آن بشدت  با زمین  برخورد و متوقف می گردد.

او بیان کرد: تیم کارشناسی منطقه 10  پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران ادامه داد : راکب موتورسیکلت که در این حادثه  به شدت مصدوم شده بود،  با حضور عوامل اورژانس و دریافت خدمات درمانی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل می شود.

این مقام انتظامی  تهران بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه 10 پلیس راهور فاتب مشخص گردید، راننده تیبا به علت تغیر مسیر ناگهانی  مقصر این حادثه می باشد .