شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#حقوق‌های نجومی

تصویب تفحص از ارز۴۲۰۰ تومانی و حقوق‌های نجومی در کمیسیون برنامه مجلس

کمیسیون

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: بخشی از جلسه امروز بررسی تقاضای تعدای از نمایندگان برای بررسی اعمال ماده ۲۳۴ با موضوع استنکاف دولت از راه اندازی سامانه حقوق و مزایا اختصاص داشت.

وی ادامه داد: پس از استماع نظرات موافق و مخالف تقاضای ارائه شده، این طرح در کمیسیون به تصویب نرسید و از دستور کار خراج شد.

نماینده الیگودرز در مجلس با بیان اینکه آقای انصاری رئیس سازمان امور استخدامی نیز در جلسه امروز حضور داشت، افزود:در بخش دیگری از جلسه با حضور آقای انصاری به بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق‌های نامتعارف و نجومی پرداخته شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در جلسه امروز علاوه بر بررسی تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی، تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالاهای اساسی نیز بررسی شد، اضافه کرد: پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان این ۲ طرح تحقیق و تفحص، این دو موضوع در کمیسیون تصویب و برای بررسی بیشتر به صحن علنی پارلمان ارجاع شد.

منبع: تسنیم