به گزارش برنا؛ محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان دویست و نود و پنجمین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه کرونا باعث شده جلسات شورا سر وقت و به صورت  منظم برگزار شود چرا که اعضا به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی سر وقت در جلسه حضور پیدا می کنند که جای تقدیر دارد.

محسن هاشمی در ادامه افزود: در جلسه امروز بحث سرمایه گذاری در مشارکت ساخت دو هتل بود که یکی در کمیسیون مورد تایید و یکی رد شده بود که هر دو در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت اما اعهضای شورا به دلایلی به آن رای ندادند.

او ادامه داد: ساخت هتل در پهنه جی و نیز ساخت هتل در جای پر ترافیک در منطقه 2 در نهایت اعضا به مشارکت شهرداری تهران در ساخت این دو هتل رای ندادند و لذا اگر بخش خصوصی خود بخواهد در این خصوص اقدام کند باید مسیر قانونی را طی کند.

هاشمی در ادامه افزود: در ادامه جلسه طرح مربوط به ایمن سازی پل های عابر پیاده مطرح شده که همانطور که می دانید بیش از 800 پل عابر پیاده داریم که روز به روز هم در حال افزایش است که  باید از جهات مختلف  ایمنی سازی و مناسب سازی شود و هم از نظر دید معبر که خطری برای آنها که تردد می کنند نداشته باشد و نیز زوایای دیگر که  این طرح به تصویب رسید در اختیار شهرداری قرار گرفت.