شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات

ردصلاحیت شوم انتخابات را تایید نمی کنم!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با انتقاد از شورای نگهبان گفت: برخی از این جمله من که گفتم اگر من را رد کنید در انتخابات شرکت نمی کنم، بدشان آمد و روحیه طاغوتی را از خودشان بیرون ریختند! وی در ادامه تصریح کرد ردصلاحیت شوم نه رای می دهم و نه انتخابات را تایید می کنم.

ردصلاحیت شوم انتخابات را تایید نمی کنم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمود احمدی نژاد در تازه ترین اظهاراتش درباره احتمال ردصلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: دو بار در سالهای ۹۲ و ۹۶ مرا رد کردید و ما به احترام مردم، انقلاب و نظام چیزی نگفتیم اما اگر این بار بخواهید همان کار را تکرار کنید من شرکت نمی کنم و انتخابات را هم تایید نخواهم کرد.

 وی ادامه داد: برخی از این جمله من که گفتم اگر من را رد کنید در انتخابات شرکت نمی کنم، بدشان آمد و روحیه طاغوتی را از خودشان بیرون ریختند! رای دادن حق هر انسان است. این حق شما نیست که هر کاری کردید، ما هر بار بیاییم و به شما رای بدهیم! آنها بگونه ای حرف می زنند که گویی مردم مکلف هستند به هر کسی اینها می گویند، رای بدهند! این همان طاغوت است.

 احمدی نژاد تصریح کرد: می گویند اگر سرت را لب باغچه گذاشتیم و به ناحق بُریدیم، باید برایمان کف هم بزنید و تشکر هم بکنید! شما از چه زمانی به این روحیه رسیدید!؟ من یک نفر هستم، حق تعیین سرنوشت هم با من است. وقتی شما مسیر کج می روید، من شرکت نمی کنم!

 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: می گویند این چیزی که شما می گویید ملت قبول دارد! می گوییم پس شما نقطه مقابل ملت ایستاده اید!؟ یعنی خودتان دارید اعتراف می کنید که مقابل ملت هستید!

فردا نگویند احمدی نژاد گفته بروید رای سفید بدهید یا اسم من را بنویسید و این کار و آن کار را بکنید یا از کسی دفاع می کند! من حتی از دوستان نزدیک و همکارانم که خیلی به آنها علاقه دارم هرگز حمایت نخواهم کرد. این نظر قطعی من است و تغییری نخواهد کرد.