به گزارش برنا؛ طرح رعد پلیس امنیت عمومی پلیس پیشگیری پایتخت با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ امروز سه شنبه 28 اردیبهشت برگزار شد.

سردار حسین رحیمی در دومین طرح رعد برگزار شده در سال 1400 گفت: این طرح با مشارکت تمامی کلانتری ها برگزار شد در اثنا این طرح سی هزار اموال مسروقه کشف و ۸۲۶ مال‌‌خر و زورگیر که در قالب ۲۸ باند اقدامات مجرمانه انجام می داند دستگیر شدند که  ۸۸۹پرونده در این زمینه تشکیل و ۳۸ دستگاه خودروی  و ۱۳ میلیارد از اموال مردم کشف شد همچنین ۲۰ قبضه سلاح کشف و ۱۱سللح جنگی کشف شد.

او افزود: پاکسازی نقاط آلوده از مواد مخدر در شهر انجام شد و در این راستا ۲۶۰ نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و از آنان ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد همچنین ۵۴ نفر از فروشندگان مشروبات الکلی و رسیور ماهواره و ... دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره برنامه پلیس در انتخابات پیش رو گفت: استعلام کاندیدها در اولویت است و ۲۵۰ نفر از نیروهای انتظامی و پلیس راهور امنیت ثبت نام این انتخابات را تامین کردند. آمادگی کامل برای نظارت را داریم. در شرایط کنونی در صورت مشاهده هرگونه تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی و حقیقی با آن برخورد می شود همچنین استقرار ۵۶۰۰ صندوق رای در تهران پیش بینی و می شود و امنیت آن برقرار است.

به گفته او نحوه و شیوه نامه تبلیغات بر عهده ستاد مقابله با کرونا است.

سردار رحیمی در واکنش به فیلم معتادان در باز ‌پروری که در فضای مجازی برگزار شد گفت: به این موضوع رسیدگی شد و فردا گروه هایی نیز جمع آوری می شوند.

او درباره واکسیناسیون نیروهای پلیس گفت:هیچ فرمانده‌ای تا کنون واکسینه نشده است.