شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان

شائبه تبانی در لیگ عربستان

شائبه تبانی در لیگ عربستان/ الاهلی با ترکیب نوجوانان و جوانان به مصاف الهلال می‌رود

رقابت الهلال، الشباب و الاتحاد برای کسب عنوان قهرمانی لیگ عربستان با شائبه احتمال تبانی حریفان این دو تیم در هفته‌های پایانی لیگ این کشور جنجالی شده است.

به گزارش مشرق، سه هفته به پایان رقابت‌های لیگ عربستان باقی مانده و الهلال ۵۲ امتیازی با کسب تنها ۵ امتیاز دیگر رسما به عنوان قهرمانی دست خواهد یافت در حالی که الشباب ۴۸ امتیازی و الاتحاد ۴۷ امتیازی صدرنشین را تعقیب می‌کنند.

الهلال در هفته بیست و هشتم به مصاف الاهلی جده، رقیب دیرینه و همیشه مدعی فوتبال عربستان خواهد رفت اما این‌بار شرایط عجیب و مشکوک این باشگاه مورد اعتراض رقیبان الهلال قرار گرفته است.

به نوشته روزنامه عکاظ عربستان؛ مسئولان باشگاه الاهلی تصمیم گرفته‌اند با توجه به اینکه این تیم دیگر امیدی به کسب سهمیه آسیایی ندارد و با ۳۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته با ترکیب نفرات جوانان و نوجوانان در سه بازی باقیمانده لیگ به میدان برود.

باشگاه الاهلی حتی به بازیکنان خارجی اعلام کرده که در سه بازی پایانی لیگ به میدان نمی‌روند و به نوشته عکاظ این رسوایی بزرگی است که سلامت مسابقات لیگ عربستان را با تقویت احتمال تبانی تهدید می‌کند. الاهلی با تیم نوجوانان خودش به مصاف الهلال می‌رود تا احتمال شکست این تیم برابر صدرنشین تقویت شود و این مسئله مورد اعتراض دو باشگاه الشباب و الاتحاد قرار می‌گیرد. باید دید فدراسیون فوتبال عربستان با توجه به حساسیت بازی‌ها در سه هفته پایانی به این اتفاق چه واکنشی نشان خواهد داد.

منبع: تسنیم