شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#فوتسال#سازمان لیگ

در گفتگو با مهر عنوان شد

واکنش سازمان لیگ فوتسال به تصمیمات جنجالی فدراسیون فوتبال

واکنش سازمان لیگ فوتسال به تصمیمات جنجالی فدراسیون فوتبال

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: بعید می دانم رئیس فدراسیون فوتبال بخواهد با فروش ساختمان فوتسال نقطه تاریکی در کارنامه‌اش باقی بگذارد.

حسین باجیوند رئیس هیات فوتبال استان قزوین و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مصوبه فدراسیون برای انحلال سازمان لیگ فوتسال، گفت: این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. سازمان لیگ در حال حاضر دارای شخصیت مستقل حقوقی است که این ارزش دارد و باید قدرش را بدانیم

وی ادامه داد: در مورد فروش ساختمان فوتسال توسط فدراسیون فوتبال هم چیزی ابلاغ و اعلام نشده است اما بعید می دانم عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با توانایی‌هایی که برای درآمدزایی دارد، بخواهد از این طریق نقطه تاریکی در کارنامه اش باقی بگذارد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال تاکید کرد: ممکن است این خبرها غیر رسمی مطرح شود تا بازخوردش سنجیده شود. اگر این تصمیمات خوب و درست بود، روسای سابق فدراسیون آن را انجام می‌دادند.

باجیوند در پایان درباره اینکه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال فعلی در مقابل تصمیمات فدراسیون قاطعانه عمل نکرده و جلسات زیادی هم نداشته است، گفت: ما منظم‌ترین جلسات را در هیات رئیسه سازمان لیگ برگزار کرده‌ایم. هر کجا لازم بوده، جلسه تشکیل شده است حتی کوچک‌ترین مسائل. در این مورد هم هنوز چیزی مطرح نشده که بخواهیم جلسه‌ای داشته باشیم.