شهرخبر

نامزد انتخابات: به نفع خودم شرکت کردم

سید شمس الدین حسینی

کاندیدا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که آیا به نفع کسی کنار می کشید بیان کرد: به نفع خودم شرکت کردم و مصمم هستم در عرصه انتخابات باقی بمانم.

به گزارش مشرق؛ شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم و کاندیدا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در پاسخ به این سوال که چرا در این دوره وزرای دولت احمدی نژاد تمایل به رئیس جمهور شدن پیدا کردند، گفت: اگر دقت کنیم از دولت های مختلف افراد زیادی حضور پیدا کردند اما گویا همکاران ما در دولت آقای احمدی نژاد بیشتر به چشم آمدند.

او در پاسخ به این سوال که آیا به نفع کسی کنار می کشید، بیان کرد: به نفع خودم شرکت کردم و مصمم هستم در عرصه انتخابات باقی بمانم.

او در پاسخ به این سوال برنا که از برنامه های خود در دولت دهم در صورت منتخب مردم  شدن استفاده خواهید کرد، گفت: زمانیکه به عنوان دبیر طرح تحول اقتصادی منصوب شدم و هنوز سمت وزارت را نداشتم به طرح تحول اقتصادی اشاره و بیان کردم این طرحی نیست که به تنهایی پیش برود. تجارب مختلف اقتصاد ایران را حتی قبل از انقلاب بررسی کردم و به یک جمع بندی رسیدم ولی طبیعی است که ده سال از اجرای آن طرح می گذرد و شرایط ایران متفات است، شرایط اجرای آن طرح و بازخوردهایش را مدنظر قرار می دهم و حتما از طرح های جدیدتر و منطبق با شرایط روز استفاده خواهم کرد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا از زنان در کابینه خود استفاده می کنید، بیان کرد: بله حتما. قومیت و جنسیت برایم مهم نیست کارامدی برایم اولویت دارد.