شهرخبر

طی یک بیانیه صادر شد؛

فراخوان «حماس» برای برگزاری راهپیمایی‌های سراسری در اراضی اشغالی

فراخوان «حماس» برای برگزاری راهپیمایی‌های سراسری در اراضی اشغالی

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در بیانیه ای، فراخوان برگزاری راهپیمایی‌های سراسری در اراضی اشغالی در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای عموم فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی را به برپایی راهپیمایی‌های سراسری به سمت نقاط درگیری با اشغالگران صهیونیست و مسدود کردن تمامی جاده‌ها و مسیرها به روی شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست دعوت کرد.

بر اساس این گزارش، جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد که ملت فلسطین به آزادی سرزمین خود امیدوار است و حمایت از مقاومت، تنها راه پایان دادن به جنایات دشمن و تعرض علیه محله شیخ جراح، مسجد الاقصی و غزه است.

حماس در بیانیه مذکور یادآور شد: در این لحظات تاریخی تمامی فلسطینیان باید دست به دست هم داده و این مسیر را با عزم و اراده‌ای پولادین ادامه دهند و دشمن را مجبور کنند که حقوق این ملت را به رسمیت شناخته و به جنایات خود علیه آن پایان دهد.

این جنبش ضمن ستودن مقاومت و پایداری فلسطینیان در سرتاسر فلسطین، تاکید کرد که شعارهای حمایت‌آمیز از مقاومت در کرانه باختری و اصرار ساکنان غزه به حمایت از مقاومت با وجود ادامه جنایات وحشیانه دشمن، بیانگر این است که مسیر ملت فلسطین کاملاً واضح است. بدون شک، مقابله همه جانبه با دشمن صهیونیستی، زوال و نابودی آن را نزدیک‌تر خواهد کرد.