شهرخبر

اقدام خجالت آور یک زوج برای خرید خودرو+عکس

اقدام خجالت آور یک زوج برای خرید خودرو+عکس

اقدام خجالت آور یک زوج برای خرید خودرو+عکس
زوج هندی که برای خرید خودرو اقدام به فروختن فرزند خود کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش ثریا یک زوج هندی که در عملی تکان دهنده برای خرید خودرو اقدام به فروش فرزند خود کرده بودند مورد پیگرد پلیس این کشور قرار گرفتند. بنا به اعلام پلیس ایالت اوتارپرادش هند این کودک توسط والدینش به قیمت ۲ هزار دلار فروخته شده بود. پلیس پس از آن در جریان این ماجرا قرار گرفت که مادربزرگ و پدربزرگ کودک به اداره پلیس مراجعه و شکایتی را بر علیه دختر و داماد خود مطرح کردند.

بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی هند این کودک سه ماه پیش به دنیا آمده بود. این کودک به یک تاجر اهل «گورساهایگانج» به منظور خرید یک خودرو فروخته شده بود. «کوتوالی شایلِندرا کومار میشرا»، یک افسر پلیس به روزنامه محلی «جاگران» گفت: «در حالی که کودک در خانه تاجر به سر می‌برد ما از این زن و همسرش خواسته ایم تا برای ادای توضیحات به اداره پلیس مراجعه کنند. والدین کودک پس از فروش کودک یک خودروی کارکرده خریداری کردند.

هنوز جزئیات بیشتری در مورد این حادثه منتشر نشده است. همچنین مشخص نیست که این زوج در صورت محکومیت در دادگاه چه مجازاتی انتظار آن‌ها را می‌کشد. وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که در اتفاقی مشابه یک زوج اهل حیدرآباد هند برای پرداخت بدهی‌های خود اقدام به فروش کودک ۲ ماهه‌شان به یکی از اقوام خود کرده بودند. پلیس هند «سید حیدر»، پدر این کودک را دستگیر کرد. پلیس در حین تحقیقات متوجه شد که این کودک توسط اقوامش به یک زوج فروخته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران