ابراهیمی: تیم‌های مجتبی حسینی از باکیفیت‌های لیگ هستند/ رحمتی مقابل قلعه‌نویی انگیزه دارد
علیرضا ابراهیمی درباره پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر گفت: من همیشه به تیم‌های مجتبی حسینی احترام می‌گذارم و این مربی در هر تیمی باشد آن تیم جزو تیم‌های باکیفیت لیگ خواهد بود. ما در مجموع بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم، جدا از گلی هم که زدیم باز هم می‌توانستیم دروازه حریف را باز کنیم ولی مهم 3 امتیاز بود که گرفتیم.

وی در مورد شانس گل‌گهر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: خدا را شکر که تیم شرایط خوبی دارد و آرامش خاصی هم در گل‌گهر حکمفرماست. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و طبیعتاً به کسب سهمیه هم فکر می‌کنیم، ولی این موضوع نباید به تیم ما فشار کاذب وارد کند. تمام هدف ما این است که نتایج خوب‌مان را ادامه داده و در نهایت یک رتبه خوب را به دست بیاوریم.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر با اشاره به بازی تیمش برابر پدیده مشهد خاطرنشان کرد: پدیده در بازی قبلی شکست خورد و حالا دنبال جبران آن شکست در زمین خودش است. ما بازی سختی در مشهد پیش رو داریم و از طرفی سیدمهدی رحمتی هم مقابل امیر قلعه‌نویی مربی سابقش انگیزه زیادی خواهد داشت. البته تیم ما در بهترین فرم ممکن قرار دارد و هدف‌مان هم فقط گرفتن سه امتیاز است.