شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#سوریه#ریاست جمهوری

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه:

سوری ها در انتخابات شرکت و نامزد اصلح را انتخاب کنند

سوری ها در انتخابات شرکت و نامزد اصلح را انتخاب کنند

نامزد ریاست جمهوری سوریه، از همه سوری ها خواست تا در انتخابات شرکت کنند و بهترین نامزد واجد شرایط و بهترین برنامه را برای خدمت به سوریه انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، محمود احمد مرعی نامزد ریاست جمهوری سوریه، از همه سوری ها خواست تا در انتخابات شرکت کنند و بهترین نامزد واجد شرایط و بهترین برنامه را برای خدمت به سوریه انتخاب کنند، و اطمینان داد که او به هر نتیجه ای که سوری ها تصمیم گرفته اند احترام می گذارد.

مرعی در مصاحبه ای تلویزیونی اظهار داشت: بعد از اینکه من برنامه انتخاباتی خود را مطرح کردم، برخی از گروه های داخلی در راستای حمایت از کاندیداتوری و برنامه انتخاباتی من پیام های پشتیبانی را ارسال کردند.

وی گفت: سوریه در معرض خطر واقعی است و شهروند سوریه از یک بحران اقتصادی بغرنج رنج می برد و منابع سوریه توسط اشغالگران آمریکایی سرقت می شود.

مرعی دعوت به گفتگوی سوری-سوری کرد.

این نامزد انتخابات توضیح داد: سوریه هدف حمله و توطئه قرار گرفته است و بحران نیاز به یک راه حل سیاسی و مشارکت بیشتر دارد.

وی تأکید کرد: هر کس خواستار تشدید تحریم ها علیه سوریه باشد، خیانتکار است، زیرا این تحریم ها بر شهروندان سوریه و زندگی آنها تأثیر گذاشته است.

مرعی گفت: ما به عنوان یک اپوزیسیون سیاسی، خواستار اصلاحات واقعی هستیم و علیرغم همه آنچه که در آن مرحله متحمل شدیم، سرزمین مادری خود را نمی فروشیم و سوریه را ترک نمی کنیم.

وی در پایان گفت: من به اراده رای دهندگان سوری و هر نتیجه ای که سوری ها تصمیم بگیرند احترام خواهم گذاشت و از همه سوری ها دعوت می کنم تا در این انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند و بهترین برنامه و بهترین نامزد واجد شرایط را برای خدمت و ساخت سوریه انتخاب کنند.