شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#رای گیری

حریرچی: نگران روز رای گیری نیستیم/ دستورالعمل‌های بهداشتی انتخابات ابلاغ می‌شود

کدخبر: 412949
اقتصاد نیوز : معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خیلی نگران روز رأی گیری و صندوق های رأی نیستیم، بلکه نگران جلسات و تبلیغات انتخاباتی به ویژه تبلیغات انتخابات شوراها هستیم.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، ایرج حریرچی روز دوشنبه افزود: جلسات کارشناسی برای تدوین دستورالعمل بهداشتی انتخابات با همکاری دستگاه های دیگر در حال برگزاری است. تعداد حوزه های رأی گیری افزایش یافته است بنابراین خیلی نگران روز رأی گیری و صندوق های رأی نیستیم، بلکه نگران جلسات و تبلیغات انتخاباتی به ویژه تبلیغات انتخابات شوراها هستیم.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل های ابلاغ شده حداکثر تلاش انجام می شود تا با حداکثر رعایت اصول بهداشتی و حداکثر شور انتخاباتی، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار شود.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون دو میلیون و ۷۶۵ هزار و ۴۸۵ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و  ۷۷ هزار و ۲۲۲ نفر بر اثر این ویروس جان باخته اند.

بعد از مسافرت های نوروز و به علت شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی موج چهارم کرونا در کشور رقم خورد و تعداد جانباختگان روزانه این بیماری در این موج از مرز ۴۸۰ نفر عبور کرد.