شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#لیگ برتری

تور بزرگ دو باشگاه لیگ برتری برای ستاره های پرسپولیس

پیشنهاد وسوسه کننده دو باشگاه صنعتی به ستاره های پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درحالی سه بازیکن پرسپولیس را برای حضور در کمیته انضباطی دعوت کرده که این تیم در این روز بازی دارد.

به جز احمد نوراللهی و حسین کنعانی زادگان که از قطر دو پیشنهاد بسیار خوب دارند، دو ستاره دیگر پرسپولیس هم به کادر مدیریتی خود گفته اند که از دو باشگاه صنعتی پیشنهادی بیش‌تر از ۱۰ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو باشگاه صنعتی به دو بازیکن پرسپولیس پیشنهاد سنگین مالی را ارائه کرده‌اند.

قرارداد چند بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد. احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، امید عالیشاه و مهدی شیری نفراتی هستند که در پایان فصل قراردادشان با باشگاه به پایان رسیده و می‌توانند از مجموعه جدا شوند.

در این میان به جز کنعانی‌زادگان و نوراللهی که پیشنهادهای خوبی از تیم های قطری دریافت کرده‌اند، دو بازیکن دیگر پرسپولیس نیز در گفت‌وگو با مدیران باشگاه به آن ها اعلام کرده‌اند از سوی چند باشگاه لیگ برتری پیشنهادهای خوبی دریافت کرده‌ند.

این دو بازیکن در آخرین صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشتند مدعی شده‌اند دو باشگاه صنعتی رقم بالاتر از ده میلیارد را برای یک فصل به آن‌ها ارائه داده اند و البته تاکید کرده‌اند هنوز به این پیشنهادها جوابی نداده و منتظر تصمیم نهایی باشگاه پرسپولیس برای پیشنهاد مالی هستند.

حالا باید منتظر بود و دید در نهایت باشگاه پرسپولیس قادر به برآورده کردن توقعات مالی این دو بازیکن خواهد بود یا نه.