شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سایپا#مجیدی#فرهاد مجیدی

استعفای دستیار سابق فرهاد مجیدی با کمربند و کفش لویی ویتون!

سوالی که باید از کمالوند بپرسیم اما این است: حضور ناگهانی او در سایپا و رها کردن استقلال که او دستیاری فرهاد مجیدی را پذیرفته بود چه دلیلی داشت؟

استعفای دستیار سابق فرهاد مجیدی با کمربند و کفش لویی ویتون!

خبرورزشی - فراز کمالوند سرمربی جدید سایپا پس از شکست ۲-۱ تیمش مقابل پیکان بدون اشاره به این باخت و ترکش های ناشی از آن برای تیم در حال سقوط سایپا گفت: ۱۰ روز است هشدار می دهم که در داوری ها دقت شود؛ آن وقت نتیجه اش این می شود که یک داور اصفهانی را به عنوان داور چهارم انتخاب می کنند و این در حالی است که ما با یک تیم اصفهانی در کورس نیفتادن هستیم. همین داور در حالی که داور وسط ۵ متری صحنه است، از فاصله ۵۵ متری اعلام پنالتی می کند. بعد همین داور چهارم به داور می گوید به کنار زمین بیاید و من را اخراج کند. با اتفاقاتی که رخ می دهد من کشش ادامه دادن ندارم. واقعا در مسائل خارج از زمین کاری از دستم برنمی آید  وبه همین خاطر از سمتم کناره گیری می کنم. تاکید می کنم که تاکنون ریالی هم از باشگاه سایپا دریافت نکردم و از این بابت هم نگرانی‌ای وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

سوالی که باید از کمالوند بپرسیم اما این است: حضور ناگهانی او در سایپا و رها کردن استقلال که او دستیاری فرهاد مجیدی را پذیرفته بود چه دلیلی داشت؟ بدون شک کمالوند موقعیت بهتر برای سرمربیگری در لیگ برتر را محاسبه کرد و مدیران سایپا نیز برای نجات تیمشان روی او حساب کرده بودند؛ حالا فقط با ۲ بازی کمالوند می گوید کشش ندارد و از سمتش استعفا می دهد!

کمالوند اگر قرار بود اینقدر زود جا بزند و از سرمربیگری سایپا استعفا کند اصلا چرا هم نظم استقلال را بهم زد و هم زیر بار مسولیت سرمربیگری تیمی رفت که وضعیت و جایگاه مناسبی در جدول لیگ ندارد؟

سایپا که با مربی مستعفی نمی تواند از این شرایط نجات پیدا کند؛ برای کمالوند هم این استعفای نمایشی هیچ وجاهتی ندارد. اگر قرار بود با ۲ بازی همه چیز اینقدر زود به هم بریزد، اصلا نیازی به این همه تغییر و تحول نبود؛ هم استقلال با کمالوند می توانست راهش را ادامه بدهد، هم مدیران سایپا فکر دیگری می کردند؛ این طور نیست آقای کمالوند؟

ما کمربند و کفش «لویی ویتون» کمالوند را که در آخرین عکس او مشاهده کردیم، تصورمان این بود او برای جنگ در سایپا و نجات این تیم به میدان آمده؛ نمی دانستیم چینی نازک تنهایی دستیار مجیدی اینقدر زود ترک بر می دارد!

بیشتر بخوانید: