به گزارش برنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سلی بازبی، سردبیر اجرایی آسوشیتدپرس گفت، سازمان خبری او هنوز هیچ مدرکی از جانب مقام‌های رژیم صهیونیستی ندیده است که بمباران این برج ۱۲ طبقه در روز شنبه را توجیه کند.

مقام‌های صهیونیستی مدعی شدند که علت اجرای این حمله این بوده است که حماس یک شبکه اطلاعاتی را در آن ساختمان اداره میکرده است.

سلی بازبی به سی ان ان گفت: ما شنیده‌ایم که اسرائیلی‌ها گفته‌اند که مدرک دارند. ما نمیدانیم آنها چه مدرکی دارند. فکر میکنیم در این مرحله مناسب باشد که تحقیقات مستقلی درباره آنچه رخ داده، انجام شود.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه در گفتگو با سی بی اس مدعی شد که یک دفتر اطلاعاتی در آن ساختمان چند طبقه بوده است که در "توطئه و طراحی حملات علیه غیرنظامیان دست داشته و بدین ترتیب آن را یک هدف کاملا مشروع میکند."

سلی بازبی گفت که خبرنگارانش در غزه آسیبی ندیده‌اند و اکنون از دفتر خبرگزاری فرانسه در غزه کار می‌کنند. او گفت: ما در این درگیری جانبداری نمیکنیم. اما ما به حفاظت از حق جهان برای دانستن اینکه در این درگیری و دیگر درگیری‌ها چه میگذرد، اعتقاد داریم. این مطلب مهمی است و به دلیلی اتفاقاتی که رخ داده، جهان قرار است کمتر بداند.