شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#ایران#فرمانده کل ارتش#باران#قدس

واکنش فرمانده کل ارتش به موشک باران اسرائیل توسط نیروهای مقاومت

واکنش فرمانده کل ارتش به موشک باران اسرائیل توسط نیروهای مقاومت

ایرنا نوشت: فرمانده کل ارتش جمهوی اسلامی ایران گفت: نبرد «سیف القدس» نشانگر آزادی قریب الوقوع قدس شریف است.

سرلشکر عبدالرحیم موسوی در بازدید از مرکز آموزش‌های پشتیبانی شهید سرلشکر فیض الله امانی نیروی زمینی ارتش، افزود: نبرد «سیف القدس» نشانگر آزادی قریب الوقوع قدس شریف است.

سرلشکر موسوی ادامه داد: ما در تحقق وعده‌های الهی کوچکترین تردیدی نداریم و می‌دانیم که حق بر باطل و ظلم و ظالم پیروز خواهد شد و ظالم و باطل نابود خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: روزی که رهبر روشن ضمیر ما وعده دادند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، خیلی‌ها شاید رسیدن روزی مثل امروز را با این سرعت تصور نمی‌کردند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: صهیونیست‌ها که زمانی رؤیای تسلط بر منطقه را در سر می پروراندند امروز در نبرد با نیروهای مقاومت، مستاصل و زمین گیر شده اند و رؤیای نیل تا فرات به کابوس حفظ پادگان تروریستی اسرائیل تنزل یافته است.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: نبرد «سیف القدس» نشانگر آزادی قریب الوقوع قدس شریف است. البته خائنان و سازشکاران منطقه بدانند که خون کودکان غزه، سازشکاران معامله قرن را غرق خواهد کرد و ما استمرار جنایات رژیم صهیونیستی را نتیجه تعلل و خیانت سازشکاران معامله قرن می دانیم.

واکنش فرمانده کل ارتش به موشک باران اسرائیل توسط نیروهای مقاومت

وی در ادامه مرکز آموزش پشتیبانی نیروی زمینی را یکی از مراکز مهم ارتش خواند و بر نقش این مرکز در تربیت و آموزش افسران، درجه داران و کارمندان در جهت تحکیم ارتش معنویت محور و سازمان یادگیرنده تاکید کرد.

فرمانده کل ارتش همچنین در ادامه مبارزه با ناامیدسازی که از ترفندهای دشمنان است را از وظایف اصلی همگان برشمرد و با استناد به آیات شریفه قرآن کریم، امید به آینده بهتر را متکی به مبانی و آموزه های دینی و شواهد و قرائن موجود دانست.

سرلشکر موسوی بر نقش فرماندهان و استادان در تربیت و آموزش جوانان آگاه و بصیر برای پیمودن موفق گام دوم انقلاب تاکید کرد.

سرلشکر موسوی در ادامه انضباط، سلسله مراتب و سلامت کارکنان را از ارزش های شناخته شده ارتش معرفی و بر حفظ و اشاعه آن تاکید کرد.

 درحالی حملات علیه غزه وارد هفتمین روز متوالی خود شده که رژیم صهیونیستی از شب گذشته حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت داده است.

بر پایه تازه ترین آمار اعلام شده از سوی مقام‌های فلسطینی در روز یکشنبه،  با احتساب ۱۲ شهید و ۵۰ زخمی در پی حمله  امروز رژیم صهیونیستی به مرکز غزه، مجموع شهدای فلسطینی به ۱۵۲ نفر رسیده است.

27219