شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نتایج

انگیزه دو چندانی برای پیروزی داریم؛ / مهاجری: نمی‌گذاریم نتایج دیدار با چوکا و خوشه تکرار شود

انگیزه دو چندانی برای پیروزی داریم؛ / مهاجری: نمی‌گذاریم نتایج دیدار با چوکا و خوشه تکرار شود

مس کرمان که مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است نتوانسته در دو بازی اخیر نتایج مطلوبی بگیرد و با توجه به نزدیک بودن امتیازات باید حتما بازی پیش رو را ببرد. 

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال مس کرمان که تیمش در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول مقابل چوکا در ورزشگاه سردار جنگل به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد، در مورد این مسابقه به خبرنگار ما گفت: خیلی خوب بازی کردیم و تیم برتر میدان بودیم ولی متاسفانه زود گل خورده بودیم و تیم حریف در لاک دفاعی فرو رفت. در ادامه یک گل زدیم و خدا را شکر که این مسابقه با شکست برایمان تمام نشد. گرچه می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. 


مهاجری با اشاره به بازی های بعدی تیمش عنوان کرد: قطعا در بازی های بعد نقاط ضعف مان را پوشش می دهیم و اجاره نمی دهیم نتایج دیدار با خوشه طلایی و چوکا رقم بخورد و انشاالله که این بار سه امتیاز را می گیریم.
او در مورد صدرنشینی مس کرمان با وجود عدم نتیجه گیری در دو بازی اخیر ادامه داد: به نظر من این بیشترین مدتی است که مس کرمان موفق شده صدرنشین بماند و جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم و با همت بچه ها سعی می کنیم  این روند ادامه داشته باشد. به بازیکنانم اعتقاد دارم، چون آن ها تمام توانشان را می گذارند که مردم را خوشحال کنند.


وی در مورد بازی پیش رو با قشقایی عنوان کرد: قشقایی تیم قابل احترامی است. هر تیمی مقابل ما بازی می کند بهترین بازی اش را ارائه می دهد و همه انگیزه دارند؛ ولی انگیزه ما هم برای حفظ صدرنشینی و صعود دو چندان است و باید با تمام توان به زمین برویم و سه امتیاز را بگیریم.


مهاجری در پایان افزود: خدا را شکر همه عوامل تیم برای شرایطی که الان داریم زحمت کشیده اند از مدیریت بگیرید تا بازیکنان. من بهترین بازیکنان را در لیگ یک در اختیار دارم و از همین الان تیم های لیگ برتری به دنبال آن ها هستند. با انگیزه ای که از بچه ها سراغ دارم در چند بازی سخت پیش رو می توانیم بهترین نتایج را ثبت کنیم.