شهرخبر

دعوای دو کودک در ماهشهر منجر به قتل شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر، جرئیات درگیری مسلحانه و قتل در پی دعوای دو کودک در ماهشهر را بیان کرد.

دعوای دو کودک در ماهشهر منجر به قتل شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگیری یک قاتل فراری و ۹ نفر از عاملان نزاع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا پاپی اظهار کرد: در پی وقوع درگیری مسلحانه در ۲۳ اردیبهشت‌ماه در شهر چمران که به دنبال درگیری دو کودک رخ داد، ۹ نفر از عاملان درگیری در همان روز دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با توجه به مجروحیت دو نفر از طرفین درگیری، شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه فرد مجروح بر اثر جراحات وارده فوت کرد، گفت: با توجه به ادامه درگیری‌ها در روز شنبه، با حضور ماموران پلیس از دامنه درگیری‌ها جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: با تلاش اطلاعاتی و همکاری شیوخ و بزرگان، قاتل شناسایی و در یک عملیات ضربتی پس از هماهنگی لازم با مرجع قضائی، در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری به کارگیری شده در درگیری، کشف شد.

سرهنگ پاپی به اعتراف قاتل در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اشاره کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر تصریح کرد: پلیس با جدیت به موضوع درگیری ورود می‌کند و با عاملان نزاع و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی هرگز مماشات نخواهد کرد.