شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قطر

سرنوشت متفاوت مدافعان سابق سرخابی‌ها در قطر

سرنوشت متفاوت مدافعان سابق پرسپولیس و استقلال در لیگ قطر

روزنامه الوطن قطر اعلام کرد رضایت مدیران باشگاه الریان از عملکرد شجاع خلیل زاده باعث حفظ این مدافع می‌شود در حالی که روزبه چشمی باید تیم ام صلال را ترک کند.

به گزارش مشرق، روزنامه الوطن قطر امروز در گزارشی به بررسی عملکرد لژیونرهای لیگ ستارگان پرداخته و بازیکنانی که احتمالاً از تیم‌هایشان کنار گذاشته می‌شوند را معرفی کرده است.

فوتبال ایران در قطر چند لژیونر دارد از جمله شجاع خلیل زاده مدافع تیم الریان. خلیل زاده که فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت، این فصل عملکرد قابل قبولی در تیم قطری داشته و بنابر اعلام الوطن، این مدافع ایرانی در کنار یاسین براهیمی دو بازیکن خارجی الریان هستند که فصل بعد هم در این تیم باقی می‌مانند در حالی که یوهان بولی و فرانک کوم مجبور به ترک الریان خواهند بود.

این روزنامه با انتقاد از عملکرد بازیکنان خارجی ام صلال تاکید کرد ممکن است از این تیم فقط ایمن عبدالنور در ام صلال باقی بماند و سایر خارجی‌ها از جمله روزبه چشمی مدافع ایرانی تیم را ترک می‌کنند. روزبه چشمی مدافع ایرانی ام صلال است که فصل گذشته در تیم استقلال حضور داشت ولی عملکرد او هم نتوانسته مدیران باشگاه قطری را راضی کند.

طبق اعلام الوطن، رامین رضاییان و مهند علی بازیکنان ایرانی و عراقی تیم السیلیه که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کنند ممکن است به تیم خود بازگردند. رضاییان در اصل بازیکن تیم الدحیل است و مشخص نیست برای فصل بعد چه تصمیمی برای او گرفته می‌شود.

مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم العربی از جمله نفراتی است که مدیران باشگاه از او راضی بوده و خواهان ادامه حضورش هستند. الوطن اعلام کرد یوسف المساکنی، آرون گونارسون و مهرداد محمدی خارجی‌هایی هستند که همچنان در تیم العربی حضور خواهند داشت.

این روزنامه نامی از علی کریمی هافبک ایرانی تیم الدحیل (در اصل بازیکن تیم القطر) و امید ابراهیمی نیاورده است.

گفته می‌شود ابراهیمی فصل بعد به تیم الوکره می‌رود و علی کریمی هم مذاکراتی با باشگاه الغرافه داشته است.

از سوی دیگر رسانه‌های قطری در روزهای گذشته خبر داده‌اند محمدحسین کنعانی زادگان مدافع فعلی پرسپولیس قراردادی دو ساله با تیم الاهلی بسته و بعد از پایان این فصل از مسابقات لیگ ایران، راهی الاهلی خواهد شد.

منبع: مهر