شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مونیخ#بایرن مونیخ

بوندس‌لیگا| توقف بایرن ‌مونیخ در آخرین بازی خارج از خانه فصل/ لواندوفسکی به رکورد گرد مولر رسید


بوندس‌لیگا| توقف بایرن ‌مونیخ در آخرین بازی خارج از خانه فصل/ لواندوفسکی به رکورد گرد مولر رسید

دیدارهای هفته ماقبل پایانی بوندس‌لیگا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ با تساوی خارج از خانه بایرن مونیخ و ثبت یک رکورد برای ستاره لهستانی این تیم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) با برگزاری 7 دیدار آغاز شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام رقابت‌ها، میهمان فرایبورگ بود که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این بازی روبرت لواندوفسکی در دقیقه 26 (پنالتی) و لروی سانه در دقیقه 53 برای بایرن مونیخ گلزنی کردند و برای فرایبورگ هم مانول گولده در دقیقه 29 و کریستین گونتر در دقیقه 81 گلزنی کردند.

لواندوفسکی با گلی که در این بازی زد به رکورد گرد مولر اسطوره باواریایی‌ها برای ثبت بیشترین گل در یک فصل از بوندس‌لیگا رسید. مولر در فصل 72-1971 برای بایرن مونیخ 40 گل به ثمر رساند و امروز این اتفاق توسط لواندوفسکی تکرار شد. با این حال ستاره سابق دورتموند هنوز این فرصت را دارد که در هفته پایانی رکورد مولر را بشکند. بایرن مونیخ با این پیروزی 75 امتیازی شد و اختلافش را با لایپزیگ رده دومی به 11 امتیاز افزایش داد. فرایبورگ هم با 45 امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

بوندس‌لیگا آلمان , تیم فوتبال بایرن مونیخ , روبرت لواندوفسکی ,

در سایر بازی‌ها نتایج زیر رقم خورد:

آرمینیا بیلفلد یک - هوفنهایم یک
هرتابرلین صفر - کلن صفر
آگزبورگ 2 - وردبرمن صفر
شالکه 4 - اینتراخت فرانکفورت 3
مونشن‌گلادباخ یک - اشتوتگارت 2
بایرلورکوزن یک - یونیون برلین یک

هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگا، فردا با انجام دو بازی به پایان می‌رسد که در بازی نخست از ساعت 20:30 به وقت تهران ماینتس میزبان بوروسیا دورتموند خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23 لایپزیگ از ولفسبورگ پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/