شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دیپلماسی#وزارت خارجه

پس از جنایات علیه غزه رخ داد؛

مخمصه دستگاه دیپلماسی صهیونیستها و تشدید فشار بین المللی

مخمصه دستگاه دیپلماسی صهیونیستها و تشدید فشار بین المللی

تحلیلگران و ناظران امور در رژیم صهیونیستی به مخمصه و تنگنایی که وزارت خارجه این رژیم، این روزها سپری می کند، اشاره کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، تحلیلگران و ناظران امور در رژیم صهیونیستی به مخمصه وزارت خارجه این رژیم که این روزها سپری می کند، اشاره کرده اند.

یک تحلیلگر صهیونیست اعلام کرد: وزارت خارجه امروز روزهای خاصی را تجربه می کند.

وی بیان کرد: وزارت خارجه در شرایطی که موجی از محکومیت های بین المللی علیه رفتار نظامی اسرائیل در غزه وجود دارد، در نوعی آماده باش به سر می برد.

این تحلیلگر صهیونیست اذعان کرد: این محکومیت ها در قبال اقدام نظامی اسرائیل علیه غزه، نشان دهنده این است که روند اوضاع در جامعه بین المللی به نفع آنچه فلسطینی ها بیان می کنند، حرکت می کند.

وی از بحران دیپلماسی رژیم صهیونیستی پرده برداشت.

در این میان صهیونیستها از مواضع ایرلند به شدت به خشم آمده اند.

وزیر امور خارجه ایرلند با اشاره به آمار بالای کودکانی که بر اثر حملات رژیم اشغال‌گر قدس در باریکه غزه کشته شده‌اند افزود که اقدام صهیونیست‌ها غیر قابل قبول است و دوبلین در شورای امنیت قاطعانه موضع‌گیری خواهد کرد.

سایمون کاوونی روز شنبه در توئیتی نوشت: از دوشنبه گذشته تاکنون ۳۲ کودک بر اثر حملات اسرائیل کشته شده‌اند. این میزان معادل یک چهارم آمار کل تلفات و غیر قابل قبول است.

وی با بیان اینکه رژیم اسرائیل وظیفه دارد تا در چارچوب قوانین بین المللی از کودکان در جریان درگیری‌ها محافظت کند افزود: اما این اقدام صورت نمی‌گیرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایرلند تصریح کرد که این کشور در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در این زمینه قاطعانه موضع‌گیری خواهد کرد.