شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#فوتبال#تیم فوتبال

پاشایی: بازی ما با سایپا، حساسیت دربی را ندارد/ می‌خواهیم در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیریم


پاشایی: بازی ما با سایپا، حساسیت دربی را ندارد/ می‌خواهیم در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیریم

مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است رویارویی این تیم با سایپا برای دو تیم حساسیت دربی را ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: درباره بازی فردا باید بگویم، در این شرایط بازی کردن با تیم‌هایی که از لحاظ امتیاز جزو تیم‌های پایین جدول هستند، بازی‌ خیلی سختی است. سایپا تیمی قابل احترام و خوبی هستند و روی نقاط قوت و ضعف این تیم تمرین کردیم. تیم ما هم یک تیم خوب است که در هفته‌های اخیر بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام داده است و امیدوارم فردا با کسب سه امتیاز بازی خودمان را به رتبه‌های بالای جدول برسانیم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم انگیزه‌های ما کمتر از تیم ‌ سایپا باشد. ما می‌خواهیم در جدول پیشرفت کنیم و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول قطعا انگیزه ما را افزایش خواهد داد تا سه امتیاز بازی را بگیریم و جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. همانطور که سایپا می‌خواهد از پایین جدول خودش را جدا کند، ما هم می‌خواهیم در  رتبه‌های بالاتر قرار بگیریم و هر دو تیم انگیزه‌های متفاوت دارند.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره تغییر کادر فنی سایپا یادآور شد: تمام مربیان با ایده‌های جدیدی وارد تیم‌ها می‌شوند. در نیم‌فصل اول سایپا بازیکنان باتجربه و جوان خوبی داشت و از لحاظ کیفی فوتبال خوبی انجام می‌داد. ممکن است از لحاظ نتیجه موفق نبوده باشند، اما تیم جوان و خوبی بودند. الان نمی‌توانم درباره کادر فنی جدید این تیم نظر بدهم، اما باید بگویم سایپا تیم خوبی است و فردا بازی سختی خواهیم داشت.

پاشایی در مورد محروم و مصدومان تیمش در بازی فردا گفت: متأسفانه چندین بازیکن ما هفته‌ها هستند که دچار مصدومیت و مشکلات کرونا هستند، ولی خدا را شکر محروم نداریم.

وی راجع به برگزاری بازی روز گذشته پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: از لحاظ فنی مربیان دو تیم باید نظر بدهند، ولی به عقیده من نسبت به بازی‌های گذشته این دو تیم یک مقدار به لحاظ کیفی بازی بهتری انجام دادند. دو تیم بازی برابری به نمایش گذاشتند و پرسپولیس توانست پیروز بازی باشد، ولی چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌شود. متأسفانه اتفاقات پایانی بازی، بازی را تحت تأثیر قرار داد. ما قطعاً چنین مشکلاتی را در بازی فردا با سایپا نداریم. دو تیم تهرانی با هم بازی دارند، ولی حساسیت دربی را ندارد، برد در دربی سه امتیاز دارد و بازی فردای ما هم سه امتیاز دارد و امیدوارم هر تیمی که لایق است برنده بازی باشد. 

آخرین وضعیت مصدومان پیکان

انتهای پیام/