شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#روسیه#تعداد#بیمار

بیشترین موارد بهبود بیماران کرونایی در روسیه طی یک ماه گذشته


بیشترین موارد بهبود بیماران کرونایی در روسیه طی یک ماه گذشته

در حالی‌که تعداد کل مبتلایان به کووید-۱۹ در روسیه به ۴ میلیون و ۹۳۱ هزار رسیده، با بهبود حدود ۱۰ هزار بیمار طی روز گذشته، شمار افراد درمان شده از این عفونت به بیش از ۴ میلیون و ۵۴۷ هزار نفر افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»،ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (شنبه) گزارش داد که تعداد شهروندان روسی که پس از ابتلا به بیماری کووید-19، طی شبانه روز گذشته بهبود پیدا کردند، 9 هزار و 866 نفر است که بیشترین شاخص طی یک ماه گذشته محسوب می‌شود. بدین ترتیب، کل افراد درمان شده از این عفونت به 4 میلیون و 547 هزار و 500 نفر افزایش یافته و سهم بیماران درمان شده در روسیه نیز به 92.2 درصد از کل افراد مبتلا رسیده است.

بیشترین موارد بهبود بیماران به ترتیب: دو هزار و  697 بیمار در شهر مسکو، یک هزار و 676 بیمار در شهر سن‌پترزبورگ، 551 بیمار در منطقه مسکو و 265 نفر هم در جمهوری اینگوشتیا گزارش شده است.

طبق این اطلاعات، موارد تأیید شده از عفونت کووید-19 در روسیه نیز طی یک روز گذشته 8 هزار و 790 مورد افزایش یافت تا تعداد کل مبتلایان به این عفونت به 4 میلیون و 931 هزار و 691 نفر برسد.بیشترین موارد جدید آلودگی، 3 هزار و 73 مورد در شهر مسکو، 749 مورد در شهر سن‌پترزبورگ، 671 مورد در منطقه مسکو و 205 مورد نیز در منطقه راستوف شناسایی شده است.

علاوه بر این، تعداد افرادی که در روسیه طی روز گذشته جان خود را در اثر کرونا از دست داده‌اند، 364 مورد است. بدین ترتیب، در مجموع شمار قربانیان این عفونت به  115 هزار و 480 نفر افزایش یافته است. بیشترین موارد مرگ بیماران مبتلا به کرونا -  58 مورد در شهر مسکو، 34 مورد در شهر سن‌پترزبورگ، 16 مورد در منطقه نیژنی نوگوراد و 12 مورد در منطقه کراسنودارسک گزارش شده است.

ضمن اینکه، سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه نیز امروز اعلام کرد که از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا، بیش از 22 میلیون و یکصد هزار  آزمایش برای تشخیص این عفونت انجام شده است.

انتهای پیام/