شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#روحانی#ایران

نظری: یک فرد حقوقی در جایگاه جهرمی بیشتر دقت کند/ در کابینه روحانی کسی حامی استقلال نیست


نظری: یک فرد حقوقی در جایگاه جهرمی بیشتر دقت کند/ در کابینه روحانی کسی حامی استقلال نیست

سخنگوی باشگاه استقلال تأکید کرد که در کابینه حسن روحانی رئیس جمهوری ایران هیچکس حامی این باشگاه نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت نظری درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 95 اظهار داشت: استقلال شب گذشته بازی خوبی به نمایش گذاشت. بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خودشان را کردند و هواداران هم به این موضوع اذعان دارند که حق ما شکست نبود. به هر حال توپ برای ما نچرخید و سوت هم علیه ما زده شد. شاید با اعلام پنالتی ابتدای بازی که طبق گفته همه کارشناسان باید به نفع استقلال گرفته می‌شد، شرایط بازی به گونه دیگری رقم می‌خورد.

وی افزود: باشگاه استقلال حتماً اعتراض می‌کند، ولی واقعیت این است که اعتراض ما نتیجه بازی را تغییر نمی‌دهد. ما نمی‌دانیم اگر آن پنالتی هم گرفته می‌شد، نتیجه بازی در نهایت چه می‌شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد عدم نتیجه‌گیری این تیم پس از بازگشت از آسیا تصریح کرد: باید هر کدام از این بازی‌ها را در جای خودش تحلیل کنیم. در دربی اگر داوری طور دیگری رقم می‌خورد شاید نتیجه چیز دیگری می‌شد. نمی‌شود دو بازی قبل را با هم مقایسه کرد. بازی با ذوب‌آهن هم بعد از مسابقات آسیایی بود که تیم خسته بود و به نظرم می‌توان به تیم و بازیکنان حق داد که روی فرم نباشند. هر چیزی بوده تمام شده است و باید به بازی‌های پیش رو نگاه کنیم. ما به بازیکنان و کادر فنی اعتماد داریم و حمایت‌مان همه جانبه بوده و از این به بعد بیشتر هم خواهد شد. مطمئنیم که استقلال افق‌هایی پیش رو دارد و ما همچنان می‌توانیم به جام حذفی امید داشته و برنامه‌ریزی کنیم. به نظرم اگر شرایط را خوب مهیا کنیم همچنان در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس داریم.

نظری در مورد انتقاد شدید فرهاد مجیدی نسبت به کری‌خوانی آذری جهرمی وزیر ارتباطات گفت: به نظرم مجیدی پاسخ آقای جهرمی را داد. جهرمی یک وجه حقیقی دارد که همه انسان‌ها در قالب آن می‌توانند طرفدار یک تیم باشند و در مورد تیم مورد علاقه و رقبا هم صحبت کنند، ولی وقتی یک فرد جایگاه حقوقی دارد، باید نسبت به آن دقت بیشتری داشته باشد تا یک وقت نظرات شخصی‌اش به جایگاه حقوقی او آسیب نزند. بنابراین انتظار می‌رود وقتی جهرمی هیچ سمتی در باشگاه ندارد، در مورد الفاظی که برای باشگاه استقلال یا دیگر رقبای دیگر دقت بیشتری داشته باشند.

«آیا از مقامات بلند پایه در هیئت دولت کسی حامی استقلال است؟»، وی در پاسخ به این پرسش هم گفت: من در کابینه و هیئت دولت کسی را سراغ ندارم. تا این لحظه ما در کابینه دکتر روحانی وزیر یا معاون رئیس جمهوری ندیدیم که از استقلال حمایت کند.

سخنگوی باشگاه استقلال راجع به حضور مشاور ایتالیایی در کادر فنی استقلال خاطرنشان کرد: در این مورد موضع باشگاه کاملاً حمایت از ایده‌های سرمربی تیم است. اگر مجیدی به این جمع‌بندی برسد ما حتماً همه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. صرفاً بحث‌هایی در مورد منع فدراسیون فوتبال می‌ماند که آنهم در تلاش هستیم از طریق راه‌‌های مختلف حل کنیم. یعنی اگر این ممنوعیت شامل حال کسی باشد که مجیدی می‌خواهد از آن استفاده کند. چون فرد مدنظر قرار نیست مربی یا بازیکن باشد، باید دید در مصوبه شامل ممنوعیت استفاده از خارجی‌ها قرار می‌گیرد یا نه.

نظری در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است به دلیل نتایج اخیر استقلال جلسه اضطراری تشکیل شود، گفت: از نظر ما، شرایط فعلی پیچیده نیست. گفت‌وگوهای‌مان را قبلاً انجام داده‌ایم و شرایط به گونه‌ای است که باید با آرامش کارها را جلو ببریم. کادر فنی و بازیکنان زحمت‌شان را کشیدند. پرسپولیس یک موقعیت داشت و از آن به خوبی استفاده کرد. حق استقلال باخت نبود و به همین منظور، شرایط را بحرانی نمی‌بینیم. مطمئناً به حمایت‌های خود ادامه خواهیم داد و امیدوارم استقلال زودتر خودش را پیدا کند. 

وی در مورد اینکه آیا قرار است با توجه به اتفاقاتی که برای رئیس هیئت مدیره استقلال افتاده است، فردی جایگزین او شود، گفت: فعلاً هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد. طبق شایعاتی که مطرح شده است و آخرین صحبتی که با مجموعه وزارت ورزش داشتیم، هیچ تغییری نخواهیم داشت. اطلاعی از شرایط نداریم و منتظر هستیم نهایتاً مراحل اداری طی شود. آنچه مسلم است در روزهای آینده تغییری در مجموعه مدیریتی باشگاه نخواهیم داشت.

سخنگوی باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: خواهشم از هواداران متمدن استقلال این است که از کادر فنی و تیم مثل همیشه حمایت کنند. اگر همه با اتحاد آبی همدلانه حمایت کنیم، ثبات بهتری برای باشگاه استقلال رقم خواهد خورد. 

انتهای پیام/