شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#میلان#سال گذشته#اروپایی#کرونا

میلان ضررهای خود را کاهش و درآمدهایش را افزایش داد


میلان ضررهای خود را کاهش و درآمدهایش را افزایش داد

در حالی که اکثر باشگاه‌های اروپایی در نتیجه شیوع کرونا متحمل ضرر شده‌اند، روسونری در یک سال گذشته توانسته ضرر‌های مالی‌اش را کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلان نشریه گاتزتادلواسپورت، باشگاه میلان نه تنها توانسته ضرر‌هایش را در سال جاری پنجاه درصد کاهش دهد، بلکه در نظر دارد که فصل آینده هم درآمدهایش افزایش داشته باشند.

نشریه ایتالیایی مدعی شده میلان که در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و در یک فصل اخیر به طر مرتب نتایج خوبی هم کسب کرده است، امسال 95 میلیون یورو ضرر مالی داشته و این در حالیست که این تیم فصل گذشته در پایان ماه ژوئن ضرری 195 میلیون یورویی گزارش کرده بود. این در حالیست که وضعیت اکثر تیم‌های بزرگ اروپایی به دلیل شیوع کرونا و از دست دادن منابع درآمد همیشگی‌شان تعریف نداشته و زیان مالی آنها روزافزون بوده است.

میلانی‌ها از محل پس‌ انداز‌ برای اعطای حقوق به بازیکنان‌شان توانسته‌اند رقمی قابل توجهی ذخیره کنندو اکنون بیش از پیش برای توجه خود را روی وجوه اقتصادی مدیریت باشگاه معطوف کرده‌اند و به دنبال جذب اسپانسرهایی جدید هستند.

گاتزتا با اعلام اینکه که درآمد سال گذشته باشگاه 35 میلیون یورو بوده است، نوشته که باشگاه میلان انتظار دارد که با بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ در سال‌ آینده این رقم به 50 میلیون یورو افزایش پیدا کند. اگر روسونری به لیگ قهرمانان صعود کند نیز 50 میلیون یوروی دیگر به درآمدهای این باشگاه اضافه خواهد شد و مجموعاً رقم کل درآمدهای میلان در سال 2022 به 100 میلیون دلار یورو خواهد رسید.

انتهای پیام/