شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#شبه#دربی

کار کسب سهمیه هم سخت شد

عبور یک شبه کاپیتان‌های سابق استقلال از مجیدی

عبور یک شبه کاپیتان‌های سابق استقلال از مجیدی

شکست استقلال در دربی برای این تیم در جدول تبعات سنگینی داشت و باعث شد نه تنها شانس قهرمانی شان به شدت کم شود، بلکه در جدول رده بندی هم دو پله سقوط کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی شب گذشته و در دیداری مهم و حساس با یک گل مغلوب تیم پرسپولیس شد ک گل گهر در سیرجان با یک گل از سد ذوب آهن گذشت و آلومینیوم در اراک با همین نتیجه میهمانش شهرخودرو را شکست داد.

این نتایج از آنجایی برای آبی پوشان مهم بود که امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان با ۳ امتیازهای خانگی که در این بازی‌ها به دست آوردند با مجموع ۳۵ امتیاز توانستند از استقلالِ مجیدی در جدول عبور کرده و به ترتیب رده‌های سوم و چهارم جدول را به دست آورند که این را باید اتفاقی مهم برای این دو تیم و سرمربیان آنها دانست.

در واقع شکست در دربی برای استقلال و مجیدی یک شکست ساده نبود و او حالا برای به دست آوردن سهمیه آسیا دو رقیب سرسخت دارد که پیش از این سال‌ها با یکدیگر در تیم استقلال همبازی بوده‌اند.

قلعه نویی و منصوریان آنقدر باتجربه هستند که از موقعیتی که به سختی با تیم‌های خود به دست آورده‌اند به راحتی عبور نکنند و حالا این دو برای کسب سهمیه آسیا رقیبی مهم برای فرهاد مجیدی و استقلال به حساب می‌آیند.

گل گهر دومین و آلومینیوم اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و این موضوع ارزش کار آنها را دو چندان می‌کند.