به گزارش برنا؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت گفت: در ساعت 23:20 شب گذشته، در مسیر بزرگراه شهید بابایی به شرق  - یاسینی ، یک دستگاه سواری پژو 206 به علت عدم توانایی راننده در کنترل ویله نقلیه ناشی از  سرعت غیرمجاز از راه منحرف شده و به شدت با گاردریل های کناری بزرگراه برخورد می نماید .

او افزود : سرعت این وسیله نقلیه به حدی بوده است که 4 شاخه گاردریل را از جای کنده و ترمزهای پیاپی راننده نیز نتوانس خودروی وی را از واژگونی نجات دهد و این 206 پس از این برخورد از سطح  سواره رو بزرگراه بابایی به پایین سقوط می نماید .

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو مزید علت این حادثه بوده بوده، گفت: این بی احتیاطی باعث شده پژو 206  به در حالت واژگون شده  به پایین سقوط کرده و به داخل کانال آب محور شهید یاسینی به جنوب افتاده و در نهایت متوقف می گردد .

او افزود: متاسفانه در این حادثه  و در اثر شدت ضربه راننده 30 ساله  و 4 سرنشین این خودرو  که یکی از آنها خانم بوده است در دم فوت می نمایند  .

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار  به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او افزود : عوامل امدادی  و اورژانس  نیز بلافاصله در موقعیت حاضر شده و اقدامات خود را انجام دادند .

سرهنگ مومنی با اظهار تاسف از بروز این حادثه و همدردی با خانواده های این عزیزان از رانندگان خواست حین حرکت با سرعت مقرره تردد نمایند و از انجام اعمال و حرکاتی که باعث حواس پرتی گردد خودداری نمایند .

در انتها  موُمنی اظهار کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.