شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#وزارت کشور#مهلت

انتخابات ۱۴۰۰؛ آخرین روز ثبت نام/ چه شخصیت‌هایی به وزارت کشور می‌روند؟/ در حال تکمیل


انتخابات 1400؛ آخرین روز ثبت نام/ چه شخصیت‌هایی به وزارت کشور می‌روند؟/ در حال تکمیل

آخرین مهلت نام نویسی از داوطلبان تصدی قوه مجریه کشور آغاز شده و روز شلوغ و پر ترافیکی برای داوطلبان و ستاد انتخابات پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، پنجمین و آخرین روز نام‌نویسی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ستاد وزارت کشور آغاز شد.

تا روز گذشته مجموعا 304 داوطلب ثبت‌نام کرده و افرادی از جمله محمد عباسی، محمود صادقی، رستم قاسمی، فریدون عباسی، سعید محمد، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، علی مطهری، علیرضا افشار، محمود احمدی‌نژاد و مصطفی تاج‌زاده برای راهیابی به ساختمان پاستور اسم نوشته‌اند.

اعلام شده که مسعود پزشکیان، عزت‌الله ضرغامی و مصطفی کواکبیان امروز صبح به تالار وزارت کشور بیایند و انتظار است چهره‌های مطرحی همچون آیت‌الله رئیسی، اسحاق جهانگیری، محسن رضایی و علی لاریجانی امروز به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

محسن هاشمی‌رفسنجانی، علی‌اکبر صالحی، محمد شریعتمداری، محمد ناظمی اردکانی و عباس آخوندی از دیگر چهره‌هایی هستند که پیش‌بینی می‌شود در انتخابات 1400 ثبت‌نام کنند.

مهلت ثبت‌نام تا ساعت 18 بوده و اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور دیروز اعلام کرده بود که مهلت نام‌نویسی تمدید نخواهد شد. 

انتهای پیام/