شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#فوتبال

۳۰ تصویر متفاوت از لحظه درگیری زشت بازیکنان پرسپولیس و استقلال/ عوامل درگیری را شناسایی کنید

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دقایق پایانی با یک درگیری عجیب روبرو شد تا این مسابقه بدون حاشیه‌ای زشت به پایان نرسد.

۳۰ تصویر متفاوت از لحظه درگیری زشت بازیکنان پرسپولیس و استقلال/ عوامل درگیری را شناسایی کنید

خبرورزشی - یک حرکت خشن و خطای واضح از سوی محمد نادری روی سرلک جرقه درگیری بازیکنان و اعضای دو تیم پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۵ را زد.

فرشاد فرجی با وجود اینکه فاصله زیادی تا محل درگیری داشت اما وقتی نحوه این خطا را دید برای حمایت از هم تیمی خود به سرعت به نقطه درگیری رسید.

فرجی بعد از اینکه با حضور غیرمنتظره بهزاد غلامپور به زمین مواجه شد و توسط مربی گلرهای استقلال با شدت زیاد هل داده شد، در حرکتی متقابل با غلامپور درگیر شد.

برخلاف غلامپور مربی دروازه بان های استقلال که خود جزئی از درگیری و عاملی برای شدت آن شد کریم باقری سعی در به عقب کشاندن پرسپولیسی ها از محل درگیری شد و مانع از آن شد که زد و خوردی اتفاق بیفتد. این رفتار کریم باقری که بارها تکرار شده است قابل تقدیر و ستایش است.

بعد از فروکش کردن درگیری، اکبریان به سراغ مدافع سرخ‌ها رفت و به او کارت قرمز داد. داور پس از اخراج فرجی به سراغ غلامپور رفت و او را نیز از بازی اخراج کرد و به سیداحمد موسوی نیز که وارد زمین شده بود، کارت زرد داد.

تصاویر درگیری‌های دقایق پایانی دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۵ را در زیر ببنیید: