ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به دربی 95 اظهار داشت: دربی 95 بازی درگیرانه ای بود اما در مجموع دو تیم بازی زیبایی را از خود به نمایش نگذاشتند و بیشتر دقایق بازی در سایه هیجان و استرس دو تیم سپری شد تا با وجود پیش بینی ها این دیدار بازی زیبایی از کار در نیاید.

مربی سابق پرسپولیس در خصوص شرایط فنی این بازی تاکید کرد: نیمه اول این بازی توپ بیشتر در میان میدان در گردش بود و دروازه ها با خطر جدی روبرو نشد در نیمه دوم شرایط کمی به نفع پرسپولیس تغییر کرد و تیم گل محمدی با تغییراتی که در نیمه دوم داشت توانست در دقایق اول نیمه دوم ابتکار عمل را در دست بگیرد و به گل برسد. بعد از گل هم طبیعی بود فشار استقلال برای جبران پرسپولیس را ناخودآگاه کمی عقب ببرد. البته خطای زیاد بازیکنان دو تیم کمی بازی را از حالت عادی خارج کرده بود و این موضوع دوباره بازی را تحت تاثیر قرار داد و حساسیت بالا این دیدار و نتیجه اش برای دو تیم اما در مجموع در تاریخ دربی این دیدار با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید و این برد را به اعضای این تیم و هواداران تبریک می گویم.

ابراهیمی در ادامه تاکید کرد: در دیدار برابر سپاهان، پرسپولیس پس از برتری در نیمه دوم می توانست با ایجاد چند تغییر شرایط بازی را به نفع خود تغییر دهد اما تصمیم کادرفنی در آن دیدار استفاده از تعویض ها نبود و فکر می کنم یکی از دلایل تساوی در آن بازی همین موضوع بود که اتفاقا من به این موضوع انتقاد داشتم  اما در این بازی یحیی استفاده خوبی را از تعویض هایش داشت و توان ت پس از گل نبض بازی را به خوبی در اختیار بگیرد. 

مربی سابق پرسپولیس در خصوص بهترین بازیکن سرخ ها در این دیدار تصریح کرد: در این بازی پرسپولیسی ها در مجموع عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه دادند اما شرایط و بازی وحید امیری به چشم من بهتر آمد و عملکرد او را تحسین می کنم.

او ضمن اشاره به حرکات و رفتارهای برخی از اعضای دو تیم در پایان بازی گفت: این صحنه ها زیبنده یک دیدار در سطح لیگ برتر نبود. البته رفتار سنجیده نصر اله عبداللهی و کریم باقری قابل تقدیر است که از بروز جنجال بیشتر جلوگیری کردند. در طول بازی هم اعتراض ها و صحبت های بی مورد زیادی را از اعضای دو تیم شاهد بودیم که بازی را با صحنه های زشتی همراه کرده بود.

مربی سال های گذشته پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم در این فضل گفت: این برد و 3 امتیازش کمک زیادی به قهرمانی پرسپولیس می کند. البته به نظر من تکلیف نهایی قهرمانی پرسپولیس تا دو سه هفته دیگر کاملا مشخص خواهد شد. 4