علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شکست استقلال در دربی 95 اظهار داشت: استقلال در نیمه اول عملکرد خوبی داشت و سوار بر بازی بود و حتی می توانست به گل برسد اما متاسفانه بعد از گل پرسپولیس در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. استقلال با ترکیب خوبی وارد زمین شد اما بعد از اینکه گل پرسپولیس به ثمر رسید فرهاد مجیدی برای جبران گل خورده تعویض هایی انجام داد که این تعویض ها به سود استقلال نبود و روی حرکت تیم تاثیر منفی گذاشت. ورود بازیکنان تعویضی زهر استقلال را گرفت و باعث شد این تیم نتواند روند خوبش را ادامه دهد. در نیمه دوم هم پرسپولیس روی تک موقعیتی که داشت به گل رسید و عملکردش بهتر از استقلال بود.

او در ادامه گفت: دربی بازی حساسی است و باید از تک فرصت ها استفاده کرد. استقلال هم موقعیت هایی برای گلزنی داشت اما نتوانست از آنها بهره ببرد. در مجموع بازی پایاپای بود و پرسپولیس هم روی یک موقعیت نصفه و نیمه به گل رسید اما تعویض های فرهاد مجیدی در نیمه دوم جواب نداد و زهر استقلال را گرفت. به نظر من بهتر بود مجیدی بعد از گل پرسپولیس بیشتر تحمل می کرد و اجازه می داد تیم با همان ترکیب به کارش ادامه دهد اما او برای جبران گل خورده مهره هایی مثل دیاباته و فرشید اسماعیلی را وارد زمین کرد که دیدیم جواب ندادند.

مهاجم اسبق تیم استقلال افزود: جدا از حساسیت همیشگی دربی، استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به برد در این بازی داشت اما متاسفانه دیگر باید لیگ را برای این تیم از دست رفته بدانیم. امیدوارم استقلال هرچه زودتر این باخت را فراموش کند و به خودش بیاید چون ما مسابقات حساسی در پیش داریم.

موسوی در پایان با اشاره به گلی که استقلال از پرسپولیس دریافت کرد، گفت: همه ما می دانیم که رشید مظاهری معمولا توپ ها را دو ضرب دفع می کند. بازیکنان استقلال هم با آگاهی از این موضوع باید با یکدیگر هماهنگ می شدند تا توپی که مظاهری دفع می کند را از دروازه دور کنند نه اینکه توپ درست بیفتد جلوی پای مهاجم حریف. روی صحنه گل پرسپولیس مدافعان استقلال هماهنگ نبودند و این اشکال به آنها وارد است. 4