شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#دربی

اولین واکنش یحیی گل محمدی به پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی + سند

یحیی گل‌محمدی : بچه‌ ها از جان‌ شان مایه می‌ گذارند ؛ از بچه‌ ها تشکر می‌کنم آنها مشکلات زیادی دارند و امیدوارم باشگاه هم برای رفع آن تلاش کند

یحیی گل‌محمدی ، سرمربی تیم پرسپولیس گفت : از بچه‌ها تشکر می‌کنم، آنها مشکلات زیادی دارند و امیدوارم باشگاه هم برای رفع آن تلاش کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر اظهار داشت:

دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. بازی سنگینی هم برای ما و هم برای آنها بود. موقعیت‌های زیادی در این بازی دیده نشد و بیشتر درگیری‌های فیزیکی بود و فضاهای خوبی دو تیم به هم ندادند. در کار دفاعی هر دو تیم خوب بودند و ما از موقعیت خوب استفاده کردیم و در نهایت برنده بازی شدیم.

وی افزود:

از بچه‌ها تشکر می‌کنم، آنها مشکلات زیادی دارند و امیدوارم باشگاه هم برای رفع آن تلاش کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مسائل مالی تیمش توضیح داد:

این بحث درون خانوادگی است، ولی امیدوارم همانطور که بچه‌ها از جان‌شان مایه می‌گذارند، همه ارکان باشگاه هم تلاش کنند و این مشکل را برطرف کنند. به همه هواداران تبریک می‌گویم، چون می‌دانم الان آنها خیلی خوشحال هستند.

گل‌محمدی درباره اتفاقات کنار زمین و شلوغی بیش از حد نیمکت‌ها و اعتراضات تصریح کرد:

بخشی از این مشکلات به حساسیت مسابقات بر می‌گردد. بخشی هم به نبود تماشاگران برمی‌گردد که هر کسی حرفی می‌زند، شنیده می‌شود. امسال این ماجرا بیشتر شده است. در هر صورت هم ما می‌توانیم خودمان را اصلاح کنیم و هم داوران با تمرکز بیشتری این مسئله را حل کنند.

وی راجع به قضاوت اکبریان در این دیدار نیز گفت:

دربی بازی سنگینی است. برای داور هم قضاوت در این بازی سخت است. فکر می‌کنم این آرامش باید در همه تیم‌ها باشد. هر یکی تیمی داد بیشتری بزند، پوئن بیشتری می‌گیرد. ما بازی را بردیم و نمی‌توانیم بگوییم از داوری راضی نبودیم، ولی در بعضی از صحنه‌ها نظر ما با داور فرق می‌کرد. باید فیلم بازی را ببینیم، بازی سنگینی بود و به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

در دیدستان هم ببینید.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید