شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#داوران#جایگزین

کامرانی‌فر سرپرست دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال شد


کامرانی‌فر سرپرست دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال شد

داور بازنشسته فوتبال کشورمان جایگزین علیرضا سهرابی در دپارتمان داوران فدراسیون و به عنوان سرپرست این دپارتمان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون، حسن کامرانی‌فر به عنوان سرپرست دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال منصوب شد.

در قسمتی از حکم قنبرزاده به کامرانی‌فر آمده است:

با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند 7 ماده 67 اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان داوری منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

وی دارای کارشناسی ارشد مدیریت تربیت بدنی و ورزش بوده و از سوابق ورزشی وی می‌توان به کمک داور بین‌المللی فوتبال، حضور در المپیک، حضور در جام ملت‌های آفریقا 2010 آنگولا، حضور در جام جهانی  2010 آفریقای جنوبی، حضور در جام ملت‌های آسیا 2011 قطر، حضور در جام باشگاه‌های جهان 2012 ژاپن، حضور در جام باشگاه‌های جهان 2013 مراکش، حضور در جام جهانی جوانان 2013 ترکیه، حضور در جام جهانی 2014 برزیل، بهترین کمک داور لیگ برتر فوتبال ایران به مدت 7 سال، نامزد برترین کمک داور آسیا به مدت سه دوره، کمک داور دربی پایتخت در 7 بازی، شرکت در سمینار داوران نخبه آسیا بیش از 13 سال، شرکت در سمینار داوران فیفا (سوئیس) سه دوره، شرکت در سمینار داوران فیفا (اسپانیا)، شرکت در سمینار مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیلات داوران آسیا، شرکت در سمینار مدیریت داوری AFC، شرکت در سمینار مدرسین فیفا ( فوتورو)، دریافت بیش از 30 گواهینامه از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه داوری، نظارت، مدرسی و مدیریت داوری، ناظر و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، ناظر و مدرس فیفا،عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی دانشجویان، عضو کمیته انضباطی فدراسیون جهانی دانشجویان، ناظر و مدرس فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

لازم به ذکر است، مراسم تودیع علیرضا سهرابی با حضور منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون و حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

فدراسیون فوتبال ,

انتهای پیام/