شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان#امارات#آل سعود

مجتهد فاش کرد؛

تحرک خطرناک محمود عباس با حمایت امارات و عربستان در کرانه باختری

تحرک خطرناک محمود عباس با حمایت امارات و عربستان در کرانه باختری

افشا کننده اسرار درونی آل سعود از طرح خطرناک رئیس تشکیلات خودگردان به همراه امارات و عربستان در کرانه باختری در حالی که مقاومت به حملات موشکی به رژیم صهیونیستی ادامه می دهد، پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، مجتهد به عنوان افشاکننده اسرار درونی آل سعود به موضع گیری درباره تحولات فلسطین پرداخت.

وی افزود: عربستان، امارات، مصر و تشکیلات خودگردان فلسطین بسیار نگران هستند.

وی گفت: این نگرانی آنها به سبب اقدامات سرکوبگرانه اسرائیل و شهادت غیرنظامیان نیست بلکه به سبب اوج گیری سریع روند تحولات به سمت سقوط شوکت اسرائیل به ویژه پس از تحرک فلسطینی ها در داخل اراضی اشغالی است.

مجتهد اعلام کرد: ترس واقعی آنها از این است که بحران به فروپاشی صهیونیستها منجر شود.

وی افزود: برای سرو سامان دادن اوضاع، عربستان و امارات وعده مالی غیر محدود به عباس به منظور نجات اسرائیل را داده اند. محمود عباس هم خواسته آنها را اجابت کرده است و بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای حماس را در کرانه باختری بازداشت کرده است و هنگامی که اسرائیل مجبور به خارج کردن بخش اعظم از نظامیانش در کرانه باختری با هدف سیطره بر اوضاع در داخل فلسطین اشغالی شد، (عباس)متعهد به حمایت از عقبه آنها در کرانه باختری شد.

مجتهد فاش کرد: یادآور می شود که محمود عباس ۶۰ هزار نیروی امنیتی مسلح وابسته به تشکیلات خودگردان را حامی محافظت از عقبه اسرائیل کرده است که حقوق آنها را عربستان، امارات، آمریکا و اتحادیه اروپا می پردازند.

وی تاکید کرد: چرا مقاومت با محمود عباس تعارف می کند و در قبال بازداشت دهها عضو خود و سرکوب اعتراضات در کرانه باختری سکوت اختیار کرده است؟