شهرخبر

چرا مجیدی برخی بازیکنان تیمش را زیر سئوال برد؟/ رمزگشایی از انتقادات تند فرهاد پیش از دربی

فرهاد مجیدی در آستانه رویارویی با جدی‌ترین رقیب لیگ برتری تیمش سراغ مشکلات و ایرادهای استقلال رفت!

چرا مجیدی برخی بازیکنان تیمش را زیر سئوال برد؟/  رمزگشایی از انتقادات تند فرهاد پیش از دربی

خبرورزشی- فرهاد مجیدی که در اسفندماه سال گذشته تیم استقلال را پس از استعفای محمود فکری در دست گرفت، در نشست خبری دربی پایتخت با پرداختن به مسائل مختلف اعم از مشکلات پزشک تیم و این قبیل موارد اشاره مستقیم و جدی به نحوه بسته شدن تیم استقلال داشت.

فرهاد مجیدی با اشاره به اسامی برخی مسئولان در وزارت ورزش به روزهایی فلش بک زد که استقلال توسط گروهی در فصل نقل و انتقالات تابستانی در حال بسته شدن بود. سرمربی جوان استقلال مستقیماً تهمت دلالی به برخی افراد دور و بر تیم زد که استقلال را با شیوه های غیر فوتبالی برای فصل بیستم لیگ برتر بسته اند.

این اتفاق درست یک روز پیش از دربی رخ داد تا سرمربی استقلال از این طریق برخی بازیکنان تیم خودش را نیز زیر سئوال برده باشد. آنهایی که در تابستان ۱۳۹۹ به خاطر افزایش غیر معمول رقم قراردادشان از سوی سازمان بازرسی کل کشور و وزارت ورزش زیر سوال بودند. همان‌هایی که تا مدتی باشگاه از آنها می خواست ارقام قراردادشان را تصحیح کنند و این موضوع به مناقشه بین باشگاه و شاگردان محمود فکری، سرمربی وقت تیم تبدیل شده بود.

سوال مهم این است که چرا امروز فرهاد مجیدی به یاد این مسائل افتاده است؟ مگر او که در اسفندماه هدایت استقلال را پذیرفت این موضوع را نمی دانست؟ آیا می توان این گله گذاری ها را به پای بهانه برای عدم نتیجه گیری احتمالی در دربی در نظر گرفت؟ چرا که استقلال حتی با یک مساوی هم از کورس قهرمانی دور می شود.

فرهاد مجیدی در بخشی از صحبت هایش با همان محوریت یارگیری، به عدم بالانس بودن تیمش پرداخت و گفت من در برخی پست‌ها ۵ بازیکن دارم ولی در دیگر پست ها محدود به یک بازیکن هستم! ...که این نیز انتقادی مستقیم به نحوه بسته شدن تیم استقلال داشت. مجیدی در ادامه و پیرو همین بحث تاکید کرد که برای فصل بعد خودش استقلال را می بندد و اجازه دخالت به کسی برای بسته شدن تیم را نخواهد داد.