شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#ستاره استقلال

هشدار جدی یحیی گل محمدی به مدافعان پرسپولیس درباره ستاره استقلال

یحیی گل محمدی خطاب به مدافعان پرسپولیس : مقابل مهدی قایدی پا نیاندازید

بزرگترین نقطه ضعف یحیی گل محمدی در پرسپولیس

در حالی که تا ساعاتی دیگر مهم ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر در دربی ۹۵ پایتخت انجام خواهد شد، از اردوی پرسپولیس خبر می رسد که یحیی گل محمدی به مدافعان تیمش هشدار داده است مقابل مهدی قایدی هوشیار عمل کرده و پا نیاندازند تا او بتواند پنالتی بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از شگردهای مهدی قایدی تکنیکی، گرفتن پنالتی از مدافعان تیم مقابل است که فکر یحیی گل‌محمدی را نیز پیش از دربی به خود مشغول کرده است.

در دیدارهای حساس و بزرگ نظیر دربی پایتخت، ضربات پنالتی می‌تواند راهکاری برای شکست تیم مقابل باشد و هم فرهاد مجیدی و هم یحیی گل‌محمدی به این موضوع واقف هستند.

فرهاد مجیدی به عنوان یک مهاجم تکنیکی و دریبل‌زن بارها در دوران فوتبالش از مدافعان تیم‌های حریف پنالتی گرفته است و یحیی گل‌محمدی نیز به عنوان یک مدافع ملی‌پوش کاملاً با این تاکتیک قدیمی آشناست.

بر همین اساس فرهاد مجیدی به مهاجم تیمش در دیدار با پرسپولیس آزادی عمل داده که با خیال راحت دریبل زده و وارد محوطه هجده قدم حریف شود.

از آن طرف نیز یحیی گل‌محمدی با توجه به شناختی که از مهدی قایدی دارد به مدافعان تیمش هشدار داده است در محوطه جریمه جلوی این بازیکن پا نیندازند تا پنالتی ندهند!