شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ذوب‌آهن#شطرنج#جایگزین

سرپرست تیم شطرنج ذوب‌آهن: نمی‌دانم چرا پرسپولیس را جانشین تیم ما در مجمع انتخاباتی فدراسیون کرده‌اند


سرپرست تیم شطرنج ذوب‌آهن: نمی‌دانم چرا پرسپولیس را جانشین تیم ما در مجمع انتخاباتی فدراسیون کرده‌اند

سرپرست و سرمربی تیم شطرنج ذوب‌آهن نسبت به حذف نام این تیم و جایگزین کردن پرسپولیس در مجمع انتخاباتی فدراسیون انتقاد کرد.

علی شجاعی سرپرست و سرمربی تیم شطرنج ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حذف نام این تیم به عنوان نماینده باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج اظهار داشت: مطابق قانونی می‌بایست چند هفته پیش از تاریخ برگزاری مجمع، اسامی اعضا به ویژه نمایندگان باشگاه ها، مربیان و داوران و بازیکنان که به عقیقده من کارشناسانه ترین آرا محسوب می‌شود با پیشنهاد فدراسیون و تایید وزارتخانه اعلام و نهایی شود. در کمال تعجب در لیست منتشر شده نام باشگاه پرافتخار و همیشه در صحنه ذوب‌آهن که در تمامی این سال‌ها یکی از فعال ترین باشگاه‌ها در شطرنج به حساب می‌آید، حذف شده و باشگاه پرسپولیس را جانشین آن کرده‌اند.

وی افزود: تا آنجا که به یاد دارم، باشکاه پرسپولیس هیچگاه در زمینه شطرنج تیمی نداشته است، به غیر از آخرین دوره که آن هم پس از سایپا و ذوب‌آهن به مقام سوم دست یافت. موضوع از آنجایی جالب می‌شود که در مجمع پیشین که قرار بود پاییز سال گذشته برگزار شود، سایپا و ذوب‌آهن حق رای داشتند و دعوتنامه نیز برای آنها ارسال شده بود. حالا این تغییر ناگهانی شائبه ایجاد می‌کند که آیا انتخابات به سمت مهندسی شدن پیش می‌رود؟

شجاعی عنوان کرد: سوال اینجاست که به چه قیمتی و برای خوشایند چه کسانی قاعده بازی را زیر پا می‌گذارند و به باشگاه بزرگ ذوب‌آهن و هیئت استان اصفهان توهین روا می‌دارند؟

به گزارش تسنیم، انتخابات فدراسیون شطرنج روز 12 خرداد برگزار خواهد شد.

شطرنج ,

انتهای پیام/