شهرخبر

باهنر به سمت لاریجانی آمد /حضور اصلاح طلبان در ستاد انتخاباتی لاریجانی /مگر قرار است رئیسی بیاید؟

باهنر به سمت لاریجانی آمد /حضور اصلاح طلبان در ستاد انتخاباتی لاریجانی /مگر قرار است رئیسی بیاید؟

پس از قطعی شدن کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات 1400، خبرهایی از تشکیل ستاد انتخاباتی وی منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زنگ انتخابات ریاست جمهوری توسط وزیر کشور در روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، به صدا در آمد و حالا تمامی نگاه به سمت ساختمان سیاسی خیابان فاطمی دوخته شده تا ببیند چه کسانی ردای کاندیداتوری به تن می کنند. 

در این میان در از بیرون ستاد انتخابات کشور، خبرها حاکی از نامزدی قطعی علی لاریجانی و ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ دارد. 

برهمین اساس، مهر نوشت  پس از اعلام خبر قطعی کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، ستادهای انتخاباتی وی تشکیل و اعضای ستاد فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، بخشی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان سه دوره مجلس و همچنین تمامی اعضای فراکسیون رهروان مجلس نهم و مستقلین مجلس دهم در ستاد انتخاباتی علی لاریجانی حضور دارند.

«غلامرضا تاجگردون» و «علیرضا رحیمی» از اصلاح‌طلبان تاثیرگذار در ستاد انتخاباتی لاریجانی هستند.

همچنین در میان اصولگرایان، طیف «محمدرضا باهنر»(جامعه اسلامی مهندسین) در ترکیب جلسات ستاد انتخاباتی علی لاریجانی حضور دارند.

کنار کشیدن کار غلطی است

از آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، بسیاری از سیاستمداران، نظامیان و حتی اقتصاددانان خود را به وزارت کشور رسانده و ندای «انا رجل» سر دادند.

فریدون عباسی نیز که ساعتی پیش در انتخابات ثبت نام کرد گفت: به طور مستقل در انتخابات شرکت می‌کند.

عباسی در پاسخ به این پرسش که آیا ااز جناح اصلاح طلب یا اصولگرا وارد عرصه انتخابات شده است یا نه؟ ادامه داد: این‌ها دیگر تمام شده است.

عباسی در پاسخ به این پرسش که آیا با آمدن آیت‌الله رئیسی کنار می‌کشید یا نه گفت: مگر قرار است آقای رئیسی بیاید؟ چه ضرورتی دارد کنار بکشم؟ کنار کشیدن کلمه غلطی است. همه باهم همراهیم تا کشور را با مردم اداره کنیم.

۲۷۲۱۵