شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ قهرمانان آسیا#تراکتور

لیگ قهرمانان آسیا | برگزاری دیدار باشگاه النصر با تراکتور در ریاض

وب سایت کووورة از احتمال برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در یک کشور خبر داد.

 لیگ قهرمانان آسیا   |  برگزاری دیدار باشگاه النصر  با تراکتور در ریاض

با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های استقلال و تراکتور باید به ترتیب به مصاف الهلال و النصر بروند. پس  با برخورد این تیم ها به یکدیگر، بحث جدال نمایندگان ایران و عربستان و مکان برگزاری این مسابقات یک بار دیگر به سوژه اصلی فوتبال آسیا تبدیل شد.

 

باشگاه النصر بارها به صورت رسمی از مواضع خود مبنی بر برگزاری دیدار این تیم با تراکتور در ریاض خبر داد و استقلال نیز اعلام کرد که آمادگی میزبانی از الهلال را در استادیوم آزادی دارد ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکنون موضع رسمی خود را در این خصوص اعلام نکرده است.

 

در همین رابطه وب سایت عربستانی کوورة از احتمال برگزاری بازی ها به صورت متمرکز خبر داد. این وب سایت به نقل از یک منبع آگاه در AFC نوشت که همه گزینه ها تاکنون در دسترس کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است، از جمله بازی در زمین بی طرف.

 

این منبع گفت: کمیته مربوطه در فدراسیون هنوز در مورد مسابقات دور بعدی تصمیمی اتخاذ نکرده است و این موضوع در جلسه بعدی مشخص خواهد شد. وی توضیح داد که درخواست های شفاهی از باشگاه های النصر عربستان و باشگاه استقلال ایران برای میزبانی مسابقات دور بعدی وجود دارد.

 

این منبع در پایان اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا ترجیح می دهد به دلیل ادامه مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامتی همه، مسابقات نهایی را به صورت سیستم متمرکز و در یک کشور برگزار کند.

 

منبع: ورزش3